فعالان استارتاپی و خلاق ایده‌هایشان را به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی می‌کنند

فعالان استارتاپی و خلاق ایده‌هایشان را به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی می‌کنند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 73295
برای فعالان استارتاپی و خلاق فرصتی فراهم می‌شود تا در قالب کافه سرمایه، توانمندی‌هایشان را به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی ‌کنند.

فعالان استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق می‌توانند با ثبت نام در رویداد کافه سرمایه ایده‌هایشان را به سرمایه‌گذارانی از کشورهای  آسیایی و آفریقایی ارائه کنند و با جذب سرمایه می‌توانند ایده خود را به مرحله تجاری‌سازی و صادرات برسانند.

این رویداد که در قالب دهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس برگزار می‌شود مجال جذب سرمایه روی کسب‌وکارهای داخلی را فراهم می‌کند.

تیم‌های علاقمند که قصد دارند از فرصت تعامل با سرمایه‌گذاران بر بستر کافه رویداد استفاده کنند تا 18 فروردین ‌ماه سال 1400 فرصت دارند در این رویداد ثبت نام کنند.

کافه سرمایه، به عنوان یکی از رویدادهای جانبی دهمین نمایشگاه اینوتکس 2021 که توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، شرایط ویژه را برای صاحبان شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند پس از تعامل و مذاکره با سرمایه‌گذاران خارجی، زمینه را برای رونق کسب و کار خود فراهم کنند.

 

حضور سرمایه‌گذارانی از قاره آسیا و آفریقا

در این رویداد بستری فراهم شده است تا شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران، میزان سرمایه مورد نیاز خود و همچنین ماهیت فعالیت خود را ارائه کنند تا سرمایه‌گذاران متناسب با این ایده‌ها،در قالب نشست‌های ویژه‌ای با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند.

سرمایه‌گذاران و فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری کشورهای کنیا، ترکیه، نیجریه و امارات با همکاری‌های صورت گرفته در این رویداد فناورانه حضور خواهند داشت تا روی کسب‌وکارهای خلاق و استارتاپی ایرانی سرمایه‌گذاری کنند.

رویداد کافه سرمایه توانسته است زمینه جذب بیش از 19 میلیارد ریال سرمایه را در سال 97، 76 میلیارد ریال در سال 98 و نیز 190 میلیارد ریال را در سال 99 برای فعالان زیست بوم نوآوری به ارمغان بیاورد.

علاقه‌مندان به حضور در رویداد کافه سرمایه در اینوتکس 2021 تا 18 فروردین 1400 فرصت دارند تا از طریق سایت اینوتکس  در این رویداد ثبت نام کنند. پذیرفته شدگان، از این امکان برخوردارند که در کارگاه‌های ویژه سرمایه‌گذاری شرکت کنند.

دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس 28 الی 31 اردیبهشت ماه سال 1400 با حضور نقش‌آفرینان زیست بوم نوآوی و فناوری کشور به صورت حضوری و مجازی در پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/24

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت دستاوردشان را معرفی می‌کنند تا تجاری‌سازی محصولات رونق بگیرد
دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت دستاوردشان را معرفی می‌کنند تا تجاری‌سازی محصولات رونق بگیرد
99/12/06 - 15:20
ایده‌های استارتاپی به سرمایه‌گذاران بین‌المللی معرفی می‌شود
ایده‌های استارتاپی به سرمایه‌گذاران بین‌المللی معرفی می‌شود
99/11/27 - 09:20
زمینه تعامل سرمایه‌گذاران و فعالان دانش‌بنیان ایجاد می‌شود
زمینه تعامل سرمایه‌گذاران و فعالان دانش‌بنیان ایجاد می‌شود
96/07/18 - 10:59
بیشتر بخوانیم