مرکز توانمندسازی استان خراسان رضوی در شهر مشهد افتتاح شد

مرکز توانمندسازی استان خراسان رضوی در شهر مشهد افتتاح شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 68208
مرکز توانمندسازی استان خراسان رضوی برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان افتتاح شد. در آینده‌ای نزدیک مراکز توانمندسازی در دیگر استان‌ها نیز راه اندازی می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آنها برخوردار شوند.

 

 

 

 

 

مرکز توانمندسازی استان خراسان رضوی در شهر مشهد، با حضور سیدمحمد صاحبکارخراسانی رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

در راستای ایجاد زیرساخت به منظور ارائه خدمات حضوری به شرکت‌های دانش بنیان و فناور، افتتاح مراکز توانمندسازی استانی، از سال 97 در دستور کار مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است. با توجه به این اهداف، مرکز توانمندسازی استان خراسان رضوی به کمک شتابدهنده فردوسی و با حمایت‌ مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان افتتاح شد.

با راه اندازی مرکز توانمندسازی استان خراسان رضوی، از این پس، شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این استان می‌توانند با مراجعه به این مرکز، از خدمات توانمندسازی مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت حضوری بهره‌مند شوند.

در حال حاضر خدمات مشاوره کسب و کار، برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست‌های پرسش و پاسخ در این مرکز توانمندسازی ارائه می‌شود. شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند با مراجعه به این مرکز، مسائل و مشکلات خود را با مشاوران بومی و متخصص به صورت حضوری مطرح کرده و از راه‌حل‌های مناسب جهت رفع مشکلات خود بهره‌مند شوند.

صاحبکار خراسانی در این مراسم اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک مراکز توانمندسازی در دیگر استان‌ها نیز راه اندازی شده و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با مراجعه به این مراکز در استان خود، از خدمات این مراکز برخوردار شوند.

شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند برای استفاده از خدمات توانمندسازی، با مراجعه به سامانه Bizservices.ir  درخواست خود را ثبت و از خدمت بهره‌مند شوند.

 

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

 

اخبار مرتبط:

تفاهم نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت امضا شد

طرح حمایت از تولید تجهیزات پزشکی سرمایه ای (دستگاه) در داخل کشور

تجهیزات پزشکی ایران در بزرگترین نمایشگاه جهان به نمایش درمی‌آید

برنامه حمایت از بازارسازی محصولات دانش بنیان حوزه سلامت معاونت تحقیقات و فناوری

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم