معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری وارد استان قم شد
با هدف بازدید از مراکز فناور و گفت‌وگو با فعالان اقتصاد دانش‌بنیان

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری وارد استان قم شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91719
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری با هدف بازدید مراکز فناور و گفت‌وگو با فعالان اقتصاد دانش‌بنیان وارد استان قم شد.
 
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری با هدف افتتاح مراکز دانش‌بنیان و فناور و گفت‌وگو با فعالان اقتصاد دانش‌بنیان وارد استان قم شد.
دهقانی در نخستین بخش از سفر به استان قم با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی رییس دفتر حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج سیّد‌ ‌علی سیستانی، دیدار و گفت‌وگو کرد. 
 
دهقانی در ادامه سفر یک روزه خود و مدیران معاونت علمی به قم در  شورای اقتصاد دانش بنیان استان و  افتتاحیه رویداد تبادل فناوری حوزه علوم اسلامی حضور خواهد یافت 
 
دیدار با آیت الله سبحانی از مراجع تقلید شیعه ، دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، حضور در پارک علم و فناوری قم و بازدید از مراکز فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و افتتاح ساختمان شهید فخری زاده و بازدید از دستاوردها و زیرساخت‌های فناورانه این مرکز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری به استان قم است.
دهقانی همچنین با حضور در کارخانه نوآوری قم، ضمن بازدید از زیرساختها و شرکتهای مستقر در کارخانه از هویت بصری جدید مجری کارخانه نوآوری بازدید و با فعالان شرکت‌های فناور و توانمند گفت‌وگو می‌کند.
۱۱#
نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم