نوزدهمین فستيوال نوآوری‌های صنعت کشاورزی برگزار می‌شود
با همکاری شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

نوزدهمین فستيوال نوآوری‌های صنعت کشاورزی برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 48216
با توجه به اهمیت کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه، با حمایت شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نوزدهمین فستيوال نوآوری‌های صنعت کشاورزی برگزار می‌شود.

 

در این رویداد تجاری که با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري برگزار خواهد شد، فناوران و استارتآپها در سه بخش مختلف امکان حضور خواهند داشت. «نهاده‌های کشاورزی»،«ماشین آلات و دستگاههای مرتبط با نهادههای کشاورزی» و« کسب و کارهای نوین» سه بخش عمده این رویداد نوآورانه را تشکیل می‌دهند.

این فستيوال تخصصي به منظور تجاريسازي نوآوري‌هاي حوزه نهادههای کشاورزی، با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این حوزه برگزار میشود. طرحهای حائز شرايط، پس از طي فرآيند ارزيابي و انتخاب، در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان رویداد ارائه شده و زمينه تعامل بين طرفين با برگزاري جلسات B2B فراهم ميشود.

طی رایزنی انجام شده با ستاد برگزاری نمایشگاه، طرحهای برتر میتوانند با تخفیف 75 درصدی درپاویون استارتآپهای نمایشگاه حضور یابند.

مخترعان، فناوران و استارتآپهایی كه تمايل به حضور در اين فستيوال را دارند، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس http://techmart.ir/  مراجعه کنند.  علاقه مندان به حضور در این رویداد باید حداکثر تا 10 دی ماه 98 اطلاعات تکمیل شده خود را به آدرس agicultech@techmart.ir ارسال کنند. بخش ویژه‌ای در این فستیوال به سرمایه گذاران و تولید کنندگان اختصاص یافته است.

 

نوزدهمین فستیوال تخصصی ارائه نوآوری در صنعت کشاورزی همزمان با هفتمین نمایشگاه تخصصی نهادههای کشاورزی تهران در تاریخ 19 دیماه سال جاری برگزار میشود.

 

 

 

 

گزارش از  مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

 


اخبار مرتبط:

گذار كشاورزی از سنتی به مدرن، راه نجات آب ایران

کشاورزی مدرن در ایران ، چالش ها و ملزومات

چرا هلند دوسوم خوزستان است و ۱۶ برابر ایران صادرات کشاورزی دارد؟

تلفیق روش سنتی و مدرن در آبیاری/ مهار خشک‌سالی و نجات کشاورزی


تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم