همکاری‌های تجاری و فناوری حوزه سلامت میان ایران و افغانستان توسعه می‌یابد

همکاری‌های تجاری و فناوری حوزه سلامت میان ایران و افغانستان توسعه می‌یابد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 48387
مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میزبان یک هیات علمی و فناوری حوزه سلامت از کشور افغانستان بود. این هیات با هدف توسعه روابط علمی بین ایران و افغانستان به ایران آمدند.

 

روزهای ابتدایی دی‌ماه امسال، یک هیات علمی متشکل از روسای بیمارستان‌ها، پزشکان معتبر و متخصصان حوزه سلامت کشور افغانستان به ایران آمدند. این هیات افغانستانی به دنبال تحقق حمایت‌های دو دولت از توسعه روابط علمی بین ایران و افغانستان بودند.

در این نشست دو جانبه که با حضور مهدی قلعه‌نوی رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وحید مجروح سخنگوی وزارت صحت عامه افغانستان برگزار شد، بر توسعه روابط علمی ایران و افغانستان تاکید شد.

در این رویداد، شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و افغانستانی آخرین دستاوردها، محصولات و سوابق فعالیت خود را ارائه و در نشستی رودر‌رو با شرکت‌های متناظر خود مذاکره کردند.

این نشست یک روزه به میزبانی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی برگزار شد. در این نشست، 35 نفر از کشور افغانستان و 45 نفر از شرکت‌های دانش‎ بنیان ایرانی حضور داشتند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

معاون علمی ‌و فناوری رییس‌ جمهوری اسلامی ایران به چین می‌رود

سفر شرکتهای دانش بنیان ایرانی به روسیه

پیشرفت کشور نیازمند ارتباط زیست‌بوم کارآفرینی ایران با جهان

 

 

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم