وبینار؛ فناوران راهکارهای توسعه سامانه‌های هوشمند ناوگان را ارائه می‌دهند

وبینار؛ فناوران راهکارهای توسعه سامانه‌های هوشمند ناوگان را ارائه می‌دهند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69405
چهارمین وبینار تخصصی حوزه حمل و نقل هوشمند برگزار می‌شود تا با بهره‌گیری از تجربه‌های موفق در این حوزه شاهد رشد و ارتقای مدیریت هوشمند ناوگان باشیم.

ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را برگزار می‌کند. مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) موضوع این وبینار است و در آن راهکارهای توسعه سامانه‌های مدیریت این حوزه ارائه می‌شود. در این وبینار کارشناسان و صاحب‌نظران دیدگاه‌های خود برای رسوخ فناوری در این حوزه را بیان می‌کنند.

در چهارمین دوره وبینارهایی که ستاد در نظر گرفته است محورهایی مانند تجربیات موفق در حوزه به‌کارگیری سامانه‌های مدیریت هوشمند ناوگان، چالش‌های پیش‌رو در اجرای پروژه‌های مدیریت هوشمند ناوگان، امنیت بهره‌برداری از سامانه‌های مدیریت هوشمند ناوگان و راهکارها و کاربردهای عملیاتی مدیریت هوشمند ناوگان در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقلی بررسی می‌شود.

این وبینار 28 مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می‌توانند به سایت ستاد مراجعه کنند.

حمل و نقل هوشمند با سرعت در دنیا در حال توسعه است، در ایران نیز این موضوع مورد توجه قرار دارد و ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با در اهداف خود این حوزه را مد نظر قرار داده است. برگزاری مجموعه وبینارهای تخصصی نیز اقدامی در همین راستا است. تا کنون سه دوره از این وبینارها با حضور فعالان این حوزه برگزار شده است.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم