وبینار بررسی فرصت‌های عراق برای شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

وبینار بررسی فرصت‌های عراق برای شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 50756
علاوه بر بازار گسترده داخلی، فرصت‌های متعددی در کشورهای همسایه وجود دارد که می‌تواند فراهم کننده مشتریان جدیدی برای محصولات دانش بنیان تولید شده در زیست بوم نوآوری کشور باشد. معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری رخدادهای مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند تا شرکت‌های دانش بنیان هر چه بیشتر، با نکات فنی فعالیت در این کشورها آشنا شوند.

 

 

 

 

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کشور عراق یکی از مقاصد صادراتی عمده برای  تولید کنندگان و صادر کنندگان کشور محسوب می‌شود.

با این همه تغییرات عمده در بخش نامه‌ها و قوانین و مقررارت آن کشور و لزوم آشنایی با جزئیات مختلف بازاریابی و نحوه صادرات محصولات دانش بنیان به این کشور، لزوم آموزش توسط خبرگان این عرصه را برای شرکت‌های دانش بنیان ضرورری ساخته است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری حضوری این گونه رخدادها از برگزارکنندگان، سلب شده است، به همین خاطر مرکز شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، این رویداد را در قالب وبینار برگزار کرد.

این وبینار با حضور کاوه دلیری  مدیر پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان ایرانی و به همت مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

بررسی برخی چالش‌ها و واکاوی فرصت‌های پیش روی متقاضیان صادرات محصولات دانش بنیان به این کشور از جمله سرفصل‌های مطرح شده در این وبینار بود.

به گفته سخنران این وبینار، کشور عراق به سه منطقه تجاری عمده (اقلیم کردستان عراق، بغداد و بصره) تقسیم می‌شود که کار کردن در هر یک از این سه ناحیه اقتصادی، ویژگی‌ها و مختصات خود را دارد.

بررسی شرایط رقبای مانند ترکیه و چین نیز از جمله دیگر، موضوعات مورد بررسی در این وبینار بود.

فایل ویدوئوی این وبینار و فایل پاور پوینت مدرس از روزهای آتی  از طریق وبسایت daneshbonyan.ir در دسترس  علاقه مندان خواهد بود.

پایان پیام/33

 

۵ عامل شکست و موفقیت‌ شرکت‌های دانش بنیان

چگونگی موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان از نگاه رؤسای پارک‌های علم‌وفناوری

بررسي عوامل موثر بر رشد و موفقيت شركت هاي دانش بنيان

موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان در گرو توجه صنایع بزرگ است

 

 

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم