پاویون فناوری اطلاعات ایران در نخستین نمایشگاه بین‌المللی افغانستان برپا می‌شود

پاویون فناوری اطلاعات ایران در نخستین نمایشگاه بین‌المللی افغانستان برپا می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 43900
به همت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پاویون ایران در نخستین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات افغانستان برپا می‌شود.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات افغانستان( Ariana ICT ) از 28 تا 31 خردادماه 1398 در هتل اینترکانتینانتال کابل برگزار می‌شود.

اشتراکات دینی، زبانی و فرهنگی، فرصت بزرگی را برای همکاری‌های تجاری میان ایران و افغانستان به وجود آورده است و اکنون با گسترش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در افغانستان، این کشور به عنوان یکی از بازارهای بکر در این حوزه شناخته می‌شود. 

نمایشگاه Ariana ICT بهترین فرصت برای آشنایی با نیازمندی‌های کشور افغانستان، یافتن شرکای تجاری مناسب و ورود به یک بازار 36 میلیون نفری است. پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه توسط شرکت Ariana ICT برپا خواهد شد. 

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حمایت می کنند. این حمایت شامل پرداخت بخشی از هزینه فضای غرفه و غرفه‌سازی می شود. همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی بخشی از هزینه‌های این نمایشگاه را مورد حمایت قرار می‌دهند.

شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و برتر صادراتی می‌توانند برای حضور در نمایشگاه درخواست خود را از طریق لینک www.arianaict.com ثبت کنند و یا با شماره تلفن‌های 80-77533979-021 تماس بگیرند.

پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم