پاویون ملی ایران در نمایشگاه ICT افغانستان

پاویون ملی ایران در نمایشگاه ICT افغانستان


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 43719
نخستین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات افغانستان ArianaICT از 28 تا 31 خردادماه 1398 در هتل اینترکانتینانتال کابل برگزار می‌شود.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه توسط شرکت Ariana ICT برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است اشتراکات دینی، زبانی و فرهنگی، فرصت بزرگی را برای همکاری های تجاری میان ایران و افغانستان به وجود آورده و اکنون با گسترش زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در افغانستان، این کشور به عنوان یکی از بازارهای بکر در این حوزه شناخته می شود. این نمایشگاه بهترین فرصت برای آشنایی با نیازمندی های کشور افغانستان، یافتن شرکای تجاری مناسب و ورود به یک بازار 36 میلیون نفری است.

                                                                                                                                                               

حامیان حضور شرکت ها در پاویون ملی ایران

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

صندوق نوآوری و شکوفایی

حامیان بخشی از هزینه‌های این نمایشگاه را مورد حمایت قرار می دهند. شرکت های دانش بنیان جهت رزرو غرفه در پاویون می توانند به وبسایت www.arianaict.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 80-77533979-021 تماس حاصل نمایند.

 

 مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری از حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حمایت می نماید. این حمایت شامل بخشی از هزینه فضای غرفه و غرفه سازی می باشد. شرکت های دانش بنیان توانمند صادراتی و برتر صادراتی جهت استفاده از حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری می‌توانند درخواست خود را از طریق لینک http://tesc.ir/service/8 ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است دریافت حمایت از کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری منوط به ثبت درخواست در سامانه و دریافت تاییدیه از این کریدور می‌باشد. همچنین انتخاب خدمت برای شرکت هایی که مرحله ارزیابی آمادگی صادرات (ERA) را نگذرانده اند و یا سطح صادراتی آنها دارای پتانسیل صادراتی و عدم احراز شرایط صادراتی باشد، امکانپذیر نبوده و می بایست جهت ارزیابی آمادگی صادراتی، از طریق لینک http://tesc.ir/service/48 اقدام نمایید.



 

زمان برگزاری: خردادماه 1398

مهلت ثبت نام: پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398

لینک ثبت نام: http://tesc.ir/event/4529

 

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم