پنجمین رویداد پاتوق برگزار می شود
فرصتی برای عرض اندام استارتاپ های حوزه گردشگری :

پنجمین رویداد پاتوق برگزار می شود


زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کد خبر : 46834
رویداد استارتاپی پاتوق از جمله ،رخداد های مرتبط با شرکت های نوپا محسوب می شود که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز , جهت حمایت از استارت آپ های حوزه گردشگری در مهرماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

  

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  ،از آنجایکه میراث فرهنگی و صنایع دستی  ،بخش جدایی ناپذیری از هویت هر ملتی محسوب می شود  . در این راستا رویداد استارتاپی پاتوق با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  در روزهای 18 و 19 مهر ماه برگزار می شود .

این همایش که تنها پذیرای 100 شرکت کننده حقیقی و حقوقی است با هدف حمایت از استارت آپ ها در سه حوزه : میراث فرهنگی ، گردشگری   و هنرهای سنتی و ملی و صنایع دستی کار خود را آغاز می کند . شرکت کنندگان محصولات خلاقانه، خدمات تحت وب یا هر نوع محصول و خدمت جدید ابداعی خود را به هیئت داوران عرضه می کنند . داوران این رویداد با توجه به شاخص های در نظر گرفته شده ،طرحهای منتخب را اعلام خواهند کرد ،از نفرات اول تا سوم این رویداد تقدیر خواهد شد . همچنین  شرکت های استارتاپی منتخب در رویداد پاتوق تحت حمایت معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری قرار می گیرند .

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم