چالش‌های فناورانه در سطح ملی حل می‌شود
با راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی فعال؛

چالش‌های فناورانه در سطح ملی حل می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 41406
با حمایت ستاد لیزر، فوتونیک ساخت و مواد پیشرفته معاونت علمی؛ سامانه ثبت اطلاعات اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی فعال، به منظور جهت‌دهی مناسب و هم‌افزایی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه لیزر و فوتونیک راه اندازی شد.



با حمایت ستاد لیزر، فوتونیک ساخت و مواد پیشرفته معاونت علمی؛ سامانه ثبت اطلاعات اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی فعال،  به منظور جهت‌دهی مناسب و هم‌افزایی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه لیزر و فوتونیک  راه اندازی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بدیهی است که  توسعه فناوری‌های مورد نیاز و راهبردی، یکی از محورهای کلیدی توسعه، خلق ارزش و تولید ثروت برای جوامع مختلف است، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی؛  سامانه ثبت اطلاعات اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی فعال را در تارنمای خود در نظر گرفته است.

از سوی دیگر برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اساسی در سطح ملی به‌منظور حل چالش‌های فناورانه ملی، توسعه صنعتی، کاهش آسیب‌پذیری اقتصاد و صنعت کشور و هماهنگی میان ذی‌نفعان و بازیگران مختلف در حوزه فعالیت ستاد و همچنین جهت‌دهی مناسب و هم‌افزایی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، از دیگر دلایل راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی فعال است.

تمامی افراد فعال و علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت که بطور خاص شرایط ثبت نام در دو سامانه دیگر (دانش‌آموزان و دانشجویان – دانش‌پژوهشان و اساتید) را ندارند؛ می‌توانند با تکمیل فرم و ارسال مستندات تکمیلی، برای عضویت در این سامانه و پیوستن به شبکه فعالان ستاد اقدام کنند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در تکمیل و یا ثبت اطلاعات می‌توان با دفتر ستاد به شماره 22414193-021 داخلی 1211، تماس حاصل کرد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم