کارآفرینی رونق می‌گیرد

کارآفرینی رونق می‌گیرد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 69896
شرکت‌های فناور برای توسعه کسب‌وکار خود همواره به مشاوره‌های حرفه‌ای و منظم نیاز دارند. در این راستا پارک فناوری پردیس معاونت علمی، رویداد «دوشنبه‌های کسب و کار» را برنامه‌ریزی کرده است که در طی 4 هفته برگزار می‌شود.

در این رویداد علاوه بر ارائه مشاوره تخصصی، مشکلات و چالش‌های شرکت‌های فناور بررسی می‌شود و به آنها کمک‌های تخصصی عرضه می‌شود. این رویداد ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند.

دوشنبه‌های مشاوره کسب و کار در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برای رفع نیازها و چالش‌های فعالان فناور برنامه‌ریزی شده است، این رویداد ویژه کارآفرینان و صاحبین مشاغل فناورانه است و شرکت‌های فناور در این رخداد، علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی، مشکلات و چالش‌های خود را نیز مطرح می‌کنند.

با توجه به توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور و نیاز اساسی اجزای این زیست‌بوم به مشاوره‌های کسب و کار، پارک فناوری پردیس معاونت علمی با برگزاری دوشنبه‌های مشاوره کسب و کار تلاش دارد تا بتواند نیازهای اساسی فعالین این زیست‌بوم را رفع کند.

در دوشنبه‌های مشاوره کسب و کار که قرار است طی 4 هفته متوالی توسط اداره‌کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری برگزار شود، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، استارتاپ‌ها، تیم‌های اشتراکی (co-working space) و فعالان کسب و کارهای مختلف می‌توانند از خدمات مشاوران حوزه‌های مختلف برخوردار شوند. از جمله  مشاوره‌های ارائه شده در این دوره می‌توان به ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های  مالی و مالیاتی، حقوقی و قراردادی و توسعه کسب و کار اشاره کرد.

خدمات مشاوره پارک برای تمامی متقاضیان و صاحبین کسب و کارها بلامانع است و تمامی متقاضیان می‌توانند در این جلسات مشاوره حضور یابند و از خدمات مشاوره‌ای که توسط متخصصین امر ارائه می‌شود، استفاده کنند. همچنین در این جلسات مشاوره تلاش شده است تا مشکلات اعضای شبکه پارک فناوری پردیس معاونت علمی شناسایی شده و برای آنها راه‌حل‌های مناسبی ارائه شود.

در اولین  رویداد مشاوره کسب و کار که 3 شهریور 99 برگزار شد، متقاضیان می‌توانند با هماهنگی قبلی با کارشناسان پارک فناوری پردیس معاونت علمی، تقاضای خود را برای دریافت مشاوره‌های مورد نیاز ثبت کرده و از خدمات متخصصان آن حوزه استفاده کنند.

حضور در دوشنبه‌های مشاوره کسب و کار برای تمامی متقاضیان بلامانع است و به صورت ویژه، تخفیف 100 درصدی برای اعضای شبکه پارک فناوری پردیس  معاونت علمی درنظر گرفته شده است.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/۳۳

 

اخبار مرتبط:

موفقيت شركت‌هاي عضو پارك در جشنواره ملي ارتباطات و فناوري اطلاعات

ستاری: شرکت‌های دانش ‌بنیان موفق به حل معضلات کرونا شدند

موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان در گرو توجه صنایع بزرگ است

60 درصد شرکت‌های دانش بنیان موفق به «تمدید تاییدیه» شدند

 




 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم