کمیته‌ای متشکل از نمایندگان دریایی به‌ منظور ارزیابی طرح‌های فناورانه تشکیل می‌شود
به منظور برپایی چهارمین جشنواره ملی" دریا مسیر پیشرفت"؛

کمیته‌ای متشکل از نمایندگان دریایی به‌ منظور ارزیابی طرح‌های فناورانه تشکیل می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 36393
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی؛ در جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگانی از ارگان‌های دریایی کشور؛ به بررسی تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی،



ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی؛ در جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگانی از ارگان‌های دریایی کشور؛ به بررسی تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی، برای ارزیابی و داوری طرح‌های فناورانه ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" پرداخت.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ جلب كمك مادي و معنوي سازمان‌ها و ارگان‌های دريايي، در اهداء جوايز برگزيدگان برتر، دریافت طرح‌ها و دستاوردهاي فناورانه دريايي، معرفي نمايندگان ارگان‌ها جهت داوري طرح‌ها به دبيرخانه، ارسال آثار و طرح‌ها به دبيرخانه از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود. همچنین در این جلسه گزارشی از عملكرد دبيرخانه طرح‌ها و دستاوردهاي فناورانه دريايي چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" ارائه و نحوه ارزیابی و داوری طرح‌ها بررسی شد.

طرح‌های دریایی در صورت احراز الزامات مربوطه، توسط کمیته پذیرش اولیه شده و برای ارزیابی تصمیم‌گیری خواهد شد.
بنا به دستورالعمل دبیرخانه، طرح‌ها باید در جهت توسعه فناوری‌های دریایی، قابل‌استفاده در اقتصاد و چشم‌انداز آتی آن، دارای طرح توجیه اقتصادی و دارای مدارک و مستندات کامل باشد.
ازجمله مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی محصولات و دستاوردهای دریایی،" فناورانه بودن محصولات"، "برطرف‌کننده نیازهای کشور" و "داشتن بازار مشخص" است.
طرح‌ها و دستاوردها در 3 حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، ارگان‌ها و سازمان‌های دریایی و دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی دریایی داوری می‌شوند.
طرح‌ها و دستاوردهاي فناورانه دريايي 1 تا 3 آبان ماه سال جاری همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" ارائه و در هریک از بخش‌ها سه طرح  و سه محصول برتر پس از داوری انتخاب و تقدیر خواهد شد.
لازم به ذکر است مهلت ارسال طرح تا پایان شهریورماه سال جاری از طریق سایت irandarya.com  صورت می‌گیرد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم