آشنایی سرمایه‌گذاران با شرکت‌های دانش‌بنیان دستاورد جشنواره سلول‌های بنیادی است

آشنایی سرمایه‌گذاران با شرکت‌های دانش‌بنیان دستاورد جشنواره سلول‌های بنیادی است


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 25240
مجری کارگاه کاربرد علوم حیوانات آزمایشگاهی در تحقیقات سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: آشنایی سرمایه‌گذاران با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال حوزه سلول‌های بنیادی

مجری کارگاه کاربرد علوم حیوانات آزمایشگاهی در تحقیقات سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: آشنایی سرمایه‌گذاران با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال حوزه سلول‌های بنیادی یک از دستاورد جشنواره سلول‌های بنیادی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محمدرضا نورانی مجری کارگاه کاربرد علوم حیوانات آزمایشگاهی در تحقیقات سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی که در حاشیه دومین جشنواره سول های بنیادی و علوم شناختی در حال برگزاری است، گفت: فرهنگسازی حوزه سلول‌های بنیادی و آشنایی سرمایه‌گذاران با شرکت‌های فعال یکی از دستاوردهای دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی است.

وی در خصوص زمان برگزاری این کارگاه، بیان کرد: این کارگاه 17 تا 21 تیرماه در مرکز حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برگزار می شود و هــدف کلــی این کارگاه، توانمد سازی محققین و دانشجویان در زمینه کاربرد علوم حیوانات آزمایشگاهی در تحقیقات سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و هدف اختصاصی آن به کارگیری سلول های بنیادی در مدل های حیوانی است.

به گفته نورانی، آقایان مصفا، تحویلداری، نیکویی، دهقان، مشیری، کرمی و تبیانیان مدرسین این دوره های آموزشی در کارگاه هستند.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه 1396 به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. 

پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم