اطلاع‌رسانی پیرامون سازه‌های دریایی نفت و گاز
توسط یک شرکت تولید‌کننده داخلی در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی صورت می‌گیرد؛

اطلاع‌رسانی پیرامون سازه‌های دریایی نفت و گاز


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 38023
در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفته، یک شرکت دانش‌بنیان داخلی در نظر دارد اطلاعات تفصیلی پیرامون سازه‌های دریایی ارائه کند.



در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفته، یک شرکت تولید کننده داخلی در نظر دارد اطلاعات تفصیلی پیرامون سازه‌های دریایی ارائه کند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛  شرکت «تأسیسات دریایی» به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه دریا خاصه در بخش فنی و مهندسی، یکی از حاضران در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور در چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت است، که در نظر دارد پیرامون سازه‌های دریایی نفت و گاز را در این نمایشگاه فعالیت کند.
این شرکت که از اولین دوره این جشنواره به‌عنوان یکی از شرکت‌کنندگان حضورداشته، قصد دارد در این دوره علاوه بر فعالیت در بخش داوری مسابقات، اطلاعات جامع و تفصیلی درباره سازه‌‌های نفت و گاز به بازدیدکنندگان ارائه دهد تا از این طریق در اقدامی انگیزشی، دانش‌آموزان و دانشجویان را برای فعالیت در حوزه دریا و صنعت دریایی، ترغیب و تشویق کند.
برگزاری کارگاه آموزشی پیرامون محورهایی چون اقتصاد دریا، مدیریت دریا و مزیت‌های رقابتی دریا در طول این نمایشگاه، یکی از اقداماتی است که شرکت تأسیسات دریایی در تلاش برای انجام آن است.
لازم به ذکر است، چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری، یکم تا سوم آبان ماه در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم