توافقنامه توسعه کسب‌وکارهای حوزه سلامت الكترونيكي منعقد شد
به‌منظور بسترسازی در زمینه حضور شركت‌هاي دانش‌بنیان در اوگاندا؛

توافقنامه توسعه کسب‌وکارهای حوزه سلامت الكترونيكي منعقد شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 38280
در پی همکاری ستاد فاوا معاونت علمی ،شركت سلامت الكترونيك بركت و بيمارستان اوگاندا و به‌منظور بسترسازی در زمینه حضور شركت‌هاي دانش‌بنیان و خلاق و کسب‌وکارهای سلامت مبتني بر فناوري اطلاعات؛


در پی همکاری ستاد فاوا معاونت علمی ،شركت سلامت الكترونيك بركت و بيمارستان اوگاندا و به‌منظور بسترسازی در زمینه حضور شركت‌هاي دانش‌بنیان و خلاق و کسب‌وکارهای سلامت مبتني بر فناوري اطلاعات؛ توافقنامه همكاري مشترك ستاد توسعه فناوري اطلاعات، شركت سلامت الكترونيك بركت و بيمارستان اوگاندا منعقد شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ همزمان با سفر هیات عالی رتبه ایرانی و 70 شرکت دانش بنیان وفناور به اوگاندا پس ازحضور در نشست مشترك با شركت‌هاي دانش‌بنيان كشور اوگاندا و وزراي بهداشت، كشاورزي و علم و فناوري آن کشور ، توافقنامه ای در زمینه توسعه کسب‌وکارهای حوزه سلامت الكترونيكي منعقد شد .
در اين نشست مشترك توافقنامه توسعه کسب‌وکارهای حوزه سلامت الكترونيكي  بین مهدي فقيهي دبير ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و اتان كاريما رييس بيمارستان امبارارا اوگاندا و سجاد مروجی مدیرعامل شرکت سلامت الکترونیک برکت به امضا رسيد.

شایان‌ذکر است با امضاي اين توافقنامه همكاري، زمينه حضور شركت‌هاي دانش‌بنیان و خلاق و کسب‌وکارهای سلامت مبتني بر فناوري اطلاعات در كشور اوگاندا فراهم مي‌شود.

گفتني است با توجه به وضعيت حوزه سلامت و پزشكي در اوگاندا و هزينه بالاي خدمات سلامت و پزشكي‌، در راستاي توافق صورت گرفته، زمينه توسعه صادرات خدمات سلامت مبتني بر فناوري اطلاعات فراهم خواهد شد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم