جهش کمی و کیفی شبکه‌آزمایشگاهی در سال جاری پیش‌بینی شده است
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی:

جهش کمی و کیفی شبکه‌آزمایشگاهی در سال جاری پیش‌بینی شده است


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 22663
مدیر شبکه آزمایشگاهی‌ فناوری‌های راهبردی گفت: رشد کمی و کیفی اعضای شبکه در سال 95 با رشد قابل توجهی روبه‌رو شد به طوری که بیش از 670 درخواست عضویت به این شبکه ارسال شد

 مدیر شبکه آزمایشگاهی‌ فناوری‌های راهبردی گفت: رشد کمی و کیفی اعضای شبکه در سال 95 با رشد قابل توجهی روبه‌رو شد به طوری که بیش از 670 درخواست عضویت به این شبکه ارسال شد و بیش از 4700 تجهیز به کاربران خدمات ارائه کردند که پیش‌بینی می‌شود این فرآیند در سال جدید با روندی جهشی ادامه یابد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  با اشاره به رشد کمی و کیفی  آزمایشگاه‌های عضو این شبکه گفت: رشد کمی و کیفی اعضای شبکه در سال 95 با رشد قابل توجهی روبه‌رو شد به طوری که بیش از 670 درخواست عضویت به این شبکه ارسال شد و پیش‌بینی می‌شود در سال جدید نیز این فرآیند با روندی جهشی ادامه یابد.
وی ادامه داد: از میان ارائه بیش از 670 درخواست عضویت به دبیرخانه شبکه ، تعداد 396 آزمایشگاه اطلاعات خود را در سایت شبکه ثبت کرده اند، و 213 آزمایشگاه به صورت قطعی به عضویت شبکه در آمده‌اند.
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، دامنه پوشش این شبکه شامل آزمایشگاه‌های خدماتی عنوان کرد و گفت: علاوه بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازما‌ن‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی نیز می‌توانند به جمع اعضای این شبکه بپیوندند. از بخش‌های آزمایشگاهی وابسته به انواع مؤسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این‌دست، در جمع اعضای شبکه حضور دارند.
وی با اشاره به عضویت قطعی بیش از 200 آزمایشگاه در شبکه آزمایشگاهی گفت: در کنار اعضای قطعی، بالغ بر  100 مرکز غیر عضو و 81 عضو آزمایشی درخواست خود را برای عضویت در شبکه ارائه داده‌اند.
اسدی‌فرد، با اشاره به ارائه بیش از 6800 خدمت اعتباری به اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گفت: بیش از 7700 تجهیز آزمایشگاهی از طریق وبگاه شبکه در دسترس قرار گرفته است که تا پایان سال 95، بیش از یک میلیون خدمت آزمایشگاهی به کاربران ارائه کرده‌اند.

پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم