حضور بیش از ۲۶۰ شرکت‌کننده در بخش دانش‌آموزی جشنواره دریا
در راستای برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت قطعی شد؛

حضور بیش از ۲۶۰ شرکت‌کننده در بخش دانش‌آموزی جشنواره دریا


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 37193
دبیرخانه بخش دانش‌آموزی از حضور بیش از ۲۶۰ شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف مسابقات دانش‌آموزی چهارمین جشنواره دریا مسیر پیشرفت تاکنون خبر داد.


دبیرخانه بخش دانش‌آموزی از حضور بیش از ۲۶۰ شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف مسابقات دانش‌آموزی چهارمین جشنواره دریا مسیر پیشرفت تاکنون خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در بخش دانش‌آموزی با بیش از 260 متقاضی تاکنون مواجه شد، این جشنواره با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی در تاریخ اول تا سوم آبان ماه سال جاری درمحل باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.

در راستای برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت؛ طی هماهنگی‌های صورت گرفته، ضمن افزایش میزان آثار و تیم‌های دانش‌آموزی در بخش‌های مختلف مسابقاتی در ماه پیش رو، انجام هماهنگی‌هایی لازم با مناطق شهر تهران و استان‌هایی ازجمله همدان، ایلام، زنجان، هرمزگان، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، سیستان و بلوچستان و … در راستای سهولت مشارکت دانش آموزان صورت گرفته است.
ارسال فراخوان به رابطین استان‌ها و مناطق شهر تهران در راستای شرکت در مسابقات صورت گرفته است، همچنین فرآیند اطلاع‌رسانی نهایی در حال تکمیل است. پژوهش سرای امیرکبیر تهران، در حال دریافت آثار دانش‌آموزی جشنواره است و مقتضی است علاقه‌مندان آثار خود را تا 10 مهرماه به محل دبیرخانه ارسال کنند.
آیین‌نامه نهایی شده مسابقات قایق‌های شیمیایی (chemeship) در جریان برگزاری این رویداد نهایی شده است که دبیرخانه دانش‌آموزی جشنواره طی هفته‌های آتی برنامه تشکیل تیم داوری و برگزاری جلسات هماهنگی را در دستور کار خود دارد.
بر اساس این گزارش؛  علاقه‌مندان جهت اطلاع و پاسخگویی در مورد بخش‌های دانش‌آموزی جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت با دبیرخانه مرکزی دانش‌آموزی مستقر در پژوهش سرای امیرکبیر تهران تماس حاصل نمایند. همچنین وی اضافه کرد جوایز نفیسی در این دوره موردنظر است که جهت اطلاع از سایت stu.irandarya.com بازدید کنند.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم