دسترسی پژوهشگران به توانمندی‌های آزمایشگاهی تسهیل می‌شود
با امکان جست‌وجوی تجهیزات آزمایشگاهی ؛

دسترسی پژوهشگران به توانمندی‌های آزمایشگاهی تسهیل می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 27195
شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با ایجاد بخش جدیدی با قابلیت جست‌وجوی خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز پژوهشگران در پایگاه اینترنتی زمینه دسترسی آسان‌تر محققان و پژوهشگران به تجهیزات ارائه شده را فراهم کرده است.


شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوریبا ایجاد  بخش جدیدی با قابلیت جست‌وجوی خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز پژوهشگران در پایگاه اینترنتی زمینه دسترسی آسان‌تر محققان و پژوهشگران به تجهیزات ارائه شده را فراهم کرده است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به راه‌اندازی امکان جست‌وجوی تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی ارائه شده در این شبکه گفت: با ارائه قابلیت جست‌وجوی خدمات آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی، امکان دسترسی پژوهشگران، دانشگاهیان و شکت‌های مخاطب خدمات آزمایشگاهی آسان‌تر از گذشته فراهم شده است.
به گفته اسدی فرد، این امکان کهدر بخش جستجوی خدمات آزمایشگاهی که به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده، دسترسی به خدمات آزمایشگاهی میان تمامی مراکز فعال عضو، ارائه می‌شود.
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ادامه داد: پژوهشگران و صنایع کشور با استفاده از این بخش می‌توانند برای آزمون یک محصول مشخص، خدمات مورد نیاز و نیز مراکز ارایه دهنده آن را شناسایی نموده و از استانداردهای مرتبط با آزمون‌ آن محصول، مطلع گردند. در این بخش همچنین امکان جست‌وجوی خدمات آزمایشگاهی بر اساس محصولات، حوزه کاربرد، استانداردهای مرتبط و حوزه فناوری، ایجاد شده‌است.
اسدی‌فرد با بیان این‌که اطلاعات و خدمات قابل ارایه توسط مراکز آزمایشگاهی در این بخش در حال تکمیل است، اظهار کرد: پس از بررسی و رفع خطاهای احتمالی، نسخه نهایی در اختیار کاربران شبکه آزمایشگاهی فناور‌ی های راهبردی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر امکان جستجوی بیش از 3500 عنوان خدمت آزمایشگاهی مهیا است.
بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای آشنایی با این خدمت و بهره‌مندی از امکانات آن، می‌توانند به بخش خدمات آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه کنند.

پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم