شناخت پیشرفت‌های اخیر در تصویربرداری پیش‌بالینی
آزمایشگاه پیش بالینی با برگزاری نشستی بررسی می‌کند؛

شناخت پیشرفت‌های اخیر در تصویربرداری پیش‌بالینی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 38114
"پیشرفت‌های اخیر در تصویربرداری پیش بالینی" عنوان تخصصی بین‌المللی نشستی است که توسط آزمایشگاه پیش بالینی برگزار می‌شود.


"پیشرفت‌های اخیر در تصویربرداری پیش بالینی" عنوان تخصصی بین‌المللی نشستی است که توسط آزمایشگاه پیش بالینی برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نشست تخصصی بین المللی با هدف توسعه و اهمیت حوزه تصویربرداری پیش بالینی در فرآیند تحقیقات محققان و پژوهشگران برگزار می شود. سخنرانی اساتید برجسته این حوزه از جمله برنامه های این نشست است. پروفسور زايدي از دانشگاه ژنو سوييس درباره تازه های PET در تصویربرداری پیش بالینی اطلاعات نوینی را ارائه می دهد. همچنین پروفسور چو از دانشگاه سوون كره دیگر سخنران این نشست است که MRI در تصویربرداری پیش بالینی موضوع سخنرانی وی است.
این نشست 18 مهرماه سال جاری در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این نشست می توانند به سایت آزمایشگاه پیش بالینی مراجعه کنند.
با توجه به اهمیت مطالعات پیش بالینی و نبود امکانات مورد نیاز برای انجام این تحقیقات آزمایشگاه پیش بالینی با حمایت معاونت علمی و فناوری در سال گذشته راه اندازی شد تا با وجود مجهزترین دستگاه ها در این حوزه خدمات به محققان کشور ارائه شود. این آزمایشگاه مجهز به تجهیزات با فناوی بالا (high tech) است که همگی توسط شرکت های دانش بنیان طراحی و ساخته شده است. اهمیت این آزمایشگاه در این است که زمینه نهادینه شدن آزمایش های پیش بالینی و فرهنگ تحقیقات بنیادین مبتنی بر فیزیک تصویربرداری را فراهم می کند.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم