مصالح ساختمانی با تجهیزات ساخت داخل سنجیده می‌شوند
با تلاش یک شرکت فناور؛

مصالح ساختمانی با تجهیزات ساخت داخل سنجیده می‌شوند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 26917
تولید مصالح دارای کیفیت منطبق با استانداردها، از ضرورت‌هایی است که یکی از شرکت‌های فناور کشور با تولید، طراحی و فروش تجهیزات و راه اندازی آزمایشگاه های مقاومت مصالح ساختمانی و ژنوتکنیک در این مسیر گام گذاشته است.



تولید مصالح دارای کیفیت منطبق با استانداردها، از ضرورت‌هایی است که یکی از شرکت‌های فناور کشور با تولید، طراحی و فروش تجهیزات و راه اندازی آزمایشگاه های مقاومت مصالح ساختمانی و ژنوتکنیک در این مسیر گام گذاشته است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، آزمایش و سنجش مصالح ساختمانی، نه تنها برای ساختمان‌هایی با کیفیت و ساخت بهتر بلکه برای حفاظت از جان ساکنان این ساره‌ها حائز اهمیت است. ورود به ساخت و تولید تجهیزات آزمایشگاهی برای آزمایشگاه‌های مقاومت مصالح، در سال‌های اخیر توسط فناوران کشورمان آغاز شده است. بر همین اساس یکی از شرکت‌های فناور داخلی زمینه تولید، طراحی و فروش تجهیزات و راه اندازی آزمایشگاه های مقاومت مصالح ساختمانی و ژنوتکنیک فعالیت می‌کند.
به گفت مدیرعامل این شرکت فناور، مصالح ساختمانی و آزمایشگاه‌های مربوط به این حوزه نیازمند وجود امکانات و تجهیزات ویژ‌ه‌ای است که بتواند به درستی و با دقتی مطابق استانداردهای بین‌المللی، کیفیت تولیدات را صحه‌گذاری کند.
طراحی، تولید، صادرات و بومی‌سازی طیف گسترده‌ای از تجهیزات مختلف آزمایشگاهی و صحرایی مکانیک خاک، مکانیک سنگ، بتن، مقاومت مصالح، قیر، آسفالت و حفاری از فعالیت‌هایی هستند که مدیرعامل بهرادسازان عنوان می‌کند.
این فعال فناور، ساخت و کالیبراسیون طيف وسيعي از تجهيزات مختلف آزمايشگاهي را یکی دیگر از فعالیت‌های این شرکت بیان می‌کند و ادامه می‌دهد: متخصصان ما در این شرکت علاوه بر طراحی، ساخت و تولید کلیه تجهیزات آزمایشگاهی و صحرایی مرتبط با فعالیت های عمرانی برای ارائه مشاوره در خصوص خرید تجهیزات مختلف آزمایشگاهی و صحرایی مرتبط با فعالیت های عمرانی گام‌هایی برداشته‌اند.
پتنت و اختراعات ثبت شده در این حوزه، از دیگر اقداماتی است که مدیرعامل بهرادسازان به آن‌ها اشاره می‌کند و می‌افزاید: ثبت اختراع قالب پلاستیکی بتن و الک های دانه بندی با قاب پلاستیک برای 65 واحد از دانشگاه های سراسر کشور آزمایشگاه های خاک، بتن و سنگ راه اندازی شده است. همچنین محصولات این شرکت به پتروشیمی‌های شناخته شده کشور خدمت ارائه می‌کنند.
به گفته این فعال فناور، وجود آزمایشگاه های معتبر در کشور به تولید محصولات با کیفیت به خصوص در حوزه ساختمان و خاک منجر می‌شود اما وجود چنین آزمایشگاه‌هایی نیازمند تجهیزاتی منطبق با استانداردها و کارایی‌های لازم است که این موضوع با حمایت و ایجاد زیرساخت‌های تولید محصولات فناور ساخت داخل در این حوزه ممکن می‌شود.


پایان پیام/24

  

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم