پروژه‌های مشترک در خصوص توسعه فناوری‌های مدیریت منابع آب تشریح شد
در پی نشست مشترک ستاد توسعه فناوری‌های آب معاونت علمی و اتریش؛

پروژه‌های مشترک در خصوص توسعه فناوری‌های مدیریت منابع آب تشریح شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 38320
در پی برگزاری نشست مشترک ستاد توسعه فناوری‌های آب ، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و اتریش در رابطه با موضوعات فناوری موردنظر طرفین و همچنین ظرفیت تعریف پروژه مشترک با اتحادیه اروپا مذاکره و تصمیم‌گیری شد.


در پی نشست مشترک ستاد توسعه فناوری‌های آب ، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و اتریش در رابطه با موضوعات فناوری موردنظر طرفین و همچنین ظرفیت تعریف پروژه مشترک با اتحادیه اروپا مذاکره و تصمیم‌گیری شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در پی برگزاری نشست مشترک میان ایران و اتریش که با موضوع توسعه فناوری‌های مدیریت منابع آب، نمک زدائی و تصفیه آب و فاضلاب برگزار شد، در رابطه با موضوعات فناوری موردنظر طرفین و همچنین ظرفیت تعریف پروژه مشترک با اتحادیه اروپا بحث مذاکره و تصمیم‌گیری شد.
نشست همکاری های مشترک ایران- اتریش در محل معاونت علمی و فناوری در تاریخ در خصوص یافتن فصل مشترک همکاری ها با حضور هیئت کارشناس دانشگاهی، شرکت های خصوصی و رایزن بازرگانی سفارت اتریش و مسئولین ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست و ستاد انرژی، معاونت بین‌الملل و تعدادی از شرکت های دانش‌بنیان فعال در زمینه آب و برخی از اساتید دانشگاه های داخلی و نمایندگان بخش اجرایی برگزار شد.
انواع غشاءهای جداسازی گاز طبیعی، بیوگاز، جداسازی هیدروژن و نیتروژن و نمک‌زدایی، تصفیه آب آشامیدنی، فاضلاب شهری و صنعتی و  ساخت ماشین های سانتریفیوژ و خشک‌کن زباله همچنین پسماند و تبدیل آن به مواد جامد، انتقال فناوری ازجمله  مهم‌ترین موضوعات فناوری مطرح‌شده در این نشست است، که می‌توان به آن اشاره کرد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم