چرخش توربین‌های گازی به دست جوانان توانمند ایرانی

چرخش توربین‌های گازی به دست جوانان توانمند ایرانی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 38017
یک شرکت مهندسی در کشور در زمینه تولید انواع قطعات توربین های گازی، بخار و توربوکمپرسورها برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، برق و راه آهن فعالیت و خدمات زیادی به کشور ارائه می کند.


یک شرکت مهندسی در کشور در زمینه تولید انواع قطعات توربین های گازی، بخار و توربوکمپرسورها برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، برق و راه آهن فعالیت و خدمات زیادی به کشور ارائه می کند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت مهندسی بدرسیستم در حوزه تولید پره های توربین و سایر قطعات مسیر داغ و سرد توربین های گازی و بخار از 1 تا 200 مگاوات، تعمیر و بازسازی پره های ثابت، متحرک و محفظه احتراق توربین های گازی، تعمیر و بازسازی اساسی توربین های گازی و بخار و نظارت بر قرارداد های انتقال تکنولوژی، خرید ماشین آلات، قطعات و خدمات تخصصی از منابع داخلی و خارجی و انجام پروژه های تحقیقاتی برای تدوین دانش فنی ، انتقال تکنولوژی و فن آوری های نوین فعالیت می کند.
علی‌رضا درویشی مدیر عامل این شرکت در خصوص خدمات قابل ارائه این شرکت، می گوید: از جمله خدماتی که توسط شرکت ما ارائه می شود می توان به تعمیرات اساسی توربین ها، بازسازی و تعمیر قطعات، کالیبراسیون، مترولوژی و پوشش دهی اشاره کرد.
وی می افزاید: پژوهش در زمینه طراحی و ساخت قطعات نیروگاهی از قبیل توربین های گازی و بخار، پره های توربین های گازی و بخار، قطعات صنایع هواپیمائی، قطعات صنایع خودرو و صنایع سنگین، ایجاد نیروگاه برق و مجتمع پتروشیمی، پالایشگاه نفت و مجتمع گاز طبیعی از دیگر خدماتی است که توسط شرکت ارائه می شود.
همچنین مشاوره در زمینه واردات، نصب و راه اندازی سیستم های تولیدی اتوماتیک و قابل انعطاف FMS، ماشین آلات خطوط تولید، ماشین آلات کنترل کیفیت، نرم افزارهای طراحی مهندسی و تحلیل به کمک رایانه CAD/CAM/CAE، صادرات قطعات نیروگاهی از قبیل توربین های گازی و بخار، پره های توربین های گازی و بخار، قطعات صنایع هواپیمائی، قطعات صنایع خودرو و کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، ارائه خدمات طراحی مهندسی، تدوین دانش فنی، نمونه سازی سریع (RP) و غیره از دیگر خدمات این شرکت است.
این شرکت در زمینه قالب سازی سریع (RT)، بازسازی و تعمیر و نگهداری توربین های گازی و بخار، سرمایه گذاری و مشارکت در سایر شرکتها و انعقاد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی و ایجاد شعب و نمایندگی داخل و خارج کشور، اخذ و اعطای نمایندگی کلیه شرکت های داخلی و خارجی و خرید و فروش کلیه کالاهای مرتبط با موضوع فعالیت شرکت نیز فعالیت می کند.
 مشتریان اصلی شرکت مهندسی بدر سیستم عبارتند از صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع تولیدی، قالب سازی ، قطعه سازان، و صنایع ریخته گری، مراکز آموزشی، تحقیقاتی و دانشگاه های ایران.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم