کنفرانس ملی و بین‌المللی
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی؛

کنفرانس ملی و بین‌المللی "بازی‌های رایانه‌ای، چالش‌ها و فرصت‌ها "برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 37397
چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با هدف کمک به رشد و توسعه دانش و فناوری‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی، هنری و صنعتی برگزار می‌شود.




چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با هدف کمک به رشد و توسعه دانش و فناوری‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی، هنری و صنعتی برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی  بازی های رایانه ای با نگاهی ویژه به موضوع  "توانبخشی شناختی و بازی های رایانه ای " با همکاری و مشارکت دانشگاه های اصفهان و کاشان، دوم اسفندماه امسال در دانشگاه کاشان گشایش می یابد.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی به همراه 17 مرکز و نهاد فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و فنی در برپایی این دوره از کنفرانس ملی و بین المللی بازی های رایانه ای مشارکت دارند.
این کنفرانس حوزه های روانشناسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، هنر، پزشکی، وآموزش را در برمی گیرد و کاربردهای آموزشی ،درمانی ، تبلیغاتی، فرهنگ سازی ، تحلیل روانشناختی درمان و ارتقای سلامت روانی ، جامعه شناختی و فرهنگی ، مدل سازی احساس و هیجان ، فن آوری های مطرح در تولید و توسعه ، تحلیل زیبایی شناختی و هنری ، فرآیند توسعه و مدل کسب و کار، هوش محاسباتی در بازی ها و سایر محورهای فنی ، هنری و علوم انسانی مرتبط با بازی های رایانه ای از مباحث و موضوعات این کنفرانس است.
درچهارمین دوره کنفرانس ملی و دومین دوره کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای شماری از محققان و دانش پژوهان داخلی و تعدادی از متخصصان از چندین کشور شرکت دارند.
ایده برگزاری کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»  برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه های مختلف از سه سال گذشته در دانشگاه اصفهان مطرح و پایه ریزی شد .
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم