40درصد نیازبازار خودرو تامین شد
با تولید قطعات داخلی دانش بنیان؛

40درصد نیازبازار خودرو تامین شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 43102
توسط یک شرکت دانش بنیان و با تکیه بر دانش بومی 40 درصد بازار خودرو با تولید قطعات داخلی دانش بنیان تامین شد .

 توسط یک شرکت دانش بنیان و با تکیه بر دانش بومی 40 درصد بازار خودرو با تولید قطعات داخلی دانش بنیان تامین شد . 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، عباسی مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران درباره تولیدات این شرکت گفت :  این شرکت دانش بنیان با به کارگیری دانش بومی استارت و دینام انواع خودروها بازار خودروی کشور را تا 40 درصد تامین کرد . 

عباسی درباره واحدهای تولیدی این شرکت گفت : آبکاری ، دایکست آلومینیوم و زاماک، ماشین کاری، تزریق پلاستیک، پرسکاری ،طراحی و ساخت و مونتاژ استارت و دینام تشکیل شده و دارای دو آزمایشگاه پیشرفته مطابق تکنولوژیهای جدید از جمله واحدهای تولیدی این شرکت است . 

وی درادامه گفت : سالن ماشین کاری و دایکست این شرکت با دامنه کاری تولید قطعات آلومینیومی و زاماک در زنجیره تامین قطعات خودرو و با استفاده از فرایندهای دایکست و ماشین کاری نظام مدیریت کیفیت خود را را مطابق با الزامات استانداردهای، ساپکو و گروه RENAULT ایجاد، مستند، مستقرو نگهداری می کند .

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر به صورت مستقیم برای 550 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده ایم که این نیروی انسانی  شرکت را  در جهت تولید محصولات دانش بنیان یاری می کند .

مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان درباره صرفه ارزی این شرکت با تولید محصولات دانش بنیان گفت :  با توجه به تولید قطعات خودرو در کشور و با کاهش قیمت 30 درصدی ما به نسبت نمونه خارجی این قطعات صرفه جویی ارزی بسیاری داشته ایم .

وی درباره برنامه صادرات این شرکت دانش بنیان گفت : در حال حاضر در حال انجام مذاکراتی با روسیه هستیم  تا محصولات دانش بنیان خود را به این کشور صادر کنیم .

عباسی درباره دریافت حمایت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد : در حال انجام اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات از طریق معاونت علمی و فناوری برای توسعه تولیدات دانش بنیان این شرکت هستیم و سعی داریم تا از نیروهای نخبه در قالب استفاده از امریه استفاده کنیم .

پایان پیام /26

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم