400 تقاضا از سوی واحدهای صنعتی به شبکه فن بازار عرضه شد
رئیس شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

400 تقاضا از سوی واحدهای صنعتی به شبکه فن بازار عرضه شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 50423
زنجیره تولیدی صنتعتی کشور در فرایندهای کاری خود هر روز با مشکلات و نیازهای جدیدی مواجه می‌شود که نیاز به راه حل‌های فناورانه داشته باشند. به گفته میلاد صدرخانلو بیش از 400 تقاضا از سوی زنجیره صنعتی کشور به شبکه فن بازار عرضه شده است تا برای آنها راه حل‌های فناورانه ایجاد گردد.

 

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد این ارتباط شبکه‌ای را با اجزای مختلف ایجاد کرده است.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران اظهار کرد: در یک بازه زمانی 12 ماهه در حدود 86 نیاز صنعتی از سوی شرکت‌ها و واحدهای صنعتی به شبکه ملی فن بازار ارجاع شد. این نیازها با با استفاده از پتانسیل موجود در درون شبکه و با کمک بروکرهای آموزش دیده راهبری و برطرف گردیده است.

 وی در ادامه با اشاره به تقاضای مختلف عرضه شده از سوی اجزای مختلف صنعتی و تولیدی در کشور، بیان کرد: نزدیک به 400 تقاضا نیز از سوی این واحدها در طول یک سال به شبکه فن بازار واصل شد. در برابر این تقاضاها  بیش از 13000 مورد مجزا فناری نیز از سوی شرکت‌های دانش بنیان و فناوری که در این شبکه عضویت دارند عرضه شد. این تقابل عرضه و تقاضا باعث شد تا نیازهای مهم و حیاتی مختلفی در واحدهای صنعتی مرتفع گردد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد تا با معرفی توانمندی‌های مختلف فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و فناور داخلی، آنها را جایگزین گزینه‌های خارجی در رفع نیازهای صنعتی و تولیدی کشور، قرار دهد.

 

پایان پیام/33

 

اخبار مرتبط:

گردش مالی ۱۰۰ میلیاردی مرکز تخصصی فن‌بازار در حوزه گاز

حمایت از «فن‌بازارها» افزایش خواهد یافت

دومین نمایشگاه شهر هوشمند فرصتی برای رسیدن به افق

۳۲ قرارداد سرمایه گذاری و انتقال فناوری رونمایی شد

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران: لرستان به یکی از فن‌بازارهای مهم کشور تبدیل شود

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم