«ترکیه» میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی می‌شود

«ترکیه» میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 47466
نیمه دیماه امسال کشور ترکیه میزبان معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و یک هیات تجاری ایرانی خواهد بود. هیاتی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های مختلف علمی و فناوری که با هدف معرفی توانمندی های خود به این کشور سفر می کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ترکیه امروزی ترکیبی از یک دولت متمرکز با یک اقتصاد مختلط با شرکت ها و بخش های خصوصی است. کشوری که توانسته جایگاه خوبی از نظر علمی در منطقه برای خود دست و پا کند.

سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راس یک هیات علمی و فناوری به کشور ترکیه با هدف آشنایی دو کشور با پیشرفت های علمی و فناورانه صورت می گیرد. سفری که با برگزاری نشست های دوجانبه میان شرکت های دانش بنیان ایرانی و ترکیه ای ادامه خواهت یافت.

در این سفر نمایندگان شرکت های دانش بنیان از مراکر علمی، تحقیقاتی و صنعتی کشور ترکیه بازدید می کنند و با آخرین دستاوردهای علمی این کشور آشنا می شوند.

شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در کشور ترکیه تا سی‌ام آبان ماه امسال فرصت دارند به آدرس اینترنتی www. Tesc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

پایان پیام/23

 


اخبار مرتبط:

معاون علمی ‌و فناوری رییس‌جمهوری اسلامی ایران به چین می‌رود

صادرات محصولات دانش‌بنیان ایران به روسیه سرعت می‌گیرد

سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به اتریش


تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم