ارائه ماژول‌ها تا راهکارهای نرم‌افزاری مخابراتی در داخل کشور
توسط یک‌شرکت‌فناورداخلی صورت‌گرفت؛

ارائه ماژول‌ها تا راهکارهای نرم‌افزاری مخابراتی در داخل کشور


زمان مطالعه : 3 دقیقه
کد خبر : 16381
یکی از شرکت‌های فناور فعال کشورمان در عرصه انفورماتیک، قابلیت تولید محصولات بومی و ارائه طیف گسترده‌ا از خدمات مخابراتی را در کشور فراهم کرده است.

 یکی از شرکت‌های فناور فعال کشورمان در عرصه انفورماتیک، قابلیت تولید محصولات بومی و ارائه طیف گسترده‌ا از خدمات مخابراتی را در کشور فراهم کرده است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همایون جاویدنیا مدیرعامل شركت صنایع ارتباطی پایا با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت فناور در زمینه ساخت مراكز تلفن افزود: این شرکت در حال حاضر با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص بخش عمده‌ای از نيازهای مخابراتی كشور را برطرف کرده است.
این فعال فناور، با اشاره به به‌كارگيری ماشين آلات پيشرفته برای تولید محصولات فناورانه روز دنیا در این حوزه گفت: این شرکت فناور به عنوان بزرگترين واحد مخابراتی كشور دربخش خصوصی، توانمندی توليد يك ميليون خط سوئيچ ديجيتال تا ظرفيت 50 هزار شماره را داراست.
وی به ديگر تجهيزات مخابراتی صنایع ارتباطی پایا اشاره کرد و افزود: تلفن روميزی، تلفن ديجيتال، تلفن ISDN، تجهيزات ACCESS، تجهيزات HDSL، طراحي و ساخت انواع كانكس، ركهای مخابراتی، ديتا، شبكه و تابلوهای برق فشار قوی و ضعيف و اجرای كليه طرحهای مخابراتی بصورت GC، بخشی از توانمندی‌های این شرکت است.
مدیرعامل صنایع ارتباطی زمينه طراحی و انجام پروژه های تحقيقاتی كه تماماً در جهت افزايش توانائيهای تكنولوژيكی مراكز تلفن و تجهيزات جانبی آن است، متمركز ميباشد.
وی به فعالیت بخش توليدات مكانيك صنايع ارتباطی پايا با بهره‌گيری پيشرفته‌ترين فناوری‌های صنعت مكانيك افزود: بخش توليدات مكانيك صنايع ارتباطی پايا با هدف توسعه و شكوفائی صنعت مكانيك در كشور پی‌ريزی شد و در حال حاضر، یکی از بزرگترين واحدهاي صنعتی توليد‌كننده انواع محصولات فلزی و پلاستيكی در كشور محسوب می‌شود.
جاویدنیا ادامه داد: این شرکت با استفاده از بالاترين استانداردهای فنی، به طراحی و توليد انواع كانكس ثابت و سیستم های ارتباطی متحرك، رک‌های هوشمند Indoor و Outdoor و رک‌های مخابراتی، ديتا، شبكه و نیز سیستم‌های خنک‌کننده هوشمند و Free Cooling، تابلوهای فشار ضعيف در انواع كلاس‌ها، انواع قطعات فلزی و بدنه دستگاه‌های خودپرداز بانکی و تجهیزات پزشكی، كامپيوتری و صنعتی را در زمره فعاليت‌های خود دارد.
مدیرعامل صنایع ارتباطی پایا، به ساخت آنالیزور و آزمایش‌گر خطوط دیجیتال توسط این شرکت فناور اشاره کرد و افزود: CARIN-PA1 ، يك تحليل‌‌گر پيشرفته و كاملاً مستقل (Stand-Alone) خطوط PCM-E1، با قدرت و حساسيت عملكرد بسيار بالا و مطابق با توصيه‌‌های فنی (CCITT (ITU-T است که درعيب‌‌يابی شبكه‌‌ های ارتباطی PCM-E1، كاربر را به بهترين شكل ممكن در راه‌‌اندازی و نگهداری خطوط ارتباطی PCM-E1 ياری می‌کند.
این فعال فناور، تولید و بومی‌سازی مرکز مخابرات مبتنی بر تکنولوژی IP با ظرفیت 100 هزار مشترک و پشتیبانی از انواع پروتکل های مخابراتی، مراکز تلفن کم ظرفیت نسل TDM را از فعالیت‌های این شرکت برشمرد و افزود:  کانکس های ثابت و سیار مخابراتی با کلیه تجهیزات داخلی، مقاوم در برار طوفان، آفتاب، آتش و دیگر تهدیدها، سایتهای اضطراری جهت راه اندازی شبکه موبایل با قابلیت برپایی بسیار سریع دکل و بدون نیاز به تجهیزات جانبی توسط این شرکت تولید می‌شوند.
وی افزود: سیستم های خنک کننده رک مونت و قابل نصب برروی درب کانکس و انکلوژر با قابلیت سفارشی سازی خودپرداز بانکی سیار و ثابت با کلیه امکان مورد نیاز خدمات بانکی،  مونتاژ بوردهای یک و چند لایه مدارچاپی به کمک دستگاه های کاملا اتوماتیک SMD از عمده محصولات این شرکت هستند.
/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم