افزودنی‌های صنایع آب در داخل کشور تولید می‌شوند
توسط یک شرکت فناور داخلی صورت گرفت؛

افزودنی‌های صنایع آب در داخل کشور تولید می‌شوند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 16942
یک شرکت فناور فعال حوزه صنایع آب، طیف متنوعی از افزودنی‌های شمیایی صنایع آب برای کنترل خوردگی، رسوب وشستشو را تولید کرده و به مرحله تجاری رسانده است.

یک شرکت فناور فعال حوزه صنایع آب، طیف متنوعی از افزودنی‌های شمیایی صنایع آب برای کنترل خوردگی، رسوب وشستشو را تولید کرده و به مرحله تجاری رسانده است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیدعلی سیدرضی مدیرعامل شرکت محافظان بهبود آب گفت: این شرکت در حیطه تولید و بومی سازی افزودنی های شیمیایی صنایع آب در کشور فعالیت می‌کند.
این فعال فناور، با اشاره به تصفیه ی آب های صنعتی و مصارف عمده گفت: توانستیم به عنوان تولید کننده ی مواد شیمیایی بازدارنده‌ی خوردگی و رسوب دوست دار محیط زیست در سیستم های برج خنک کن، بویلرها، اسمز معکوس و مدارهای بسته فعالیت خود را ادامه دهیم و محصولات متنوعی را در حوزه‌های یادشده تولید کنیم.
به مواد شیمیایی کنترل خوردگی و رسوب به عنوان محصولات شیمیایی اصلی تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: بازدارنده ی رسوب و خوردگی چیلر، دیگ های آب گرم و داغ، پراکنده کننده روغن، منعقدکننده، بازدارنده رسوب و خوردگی بویلرهای بخار، بازدارنده رسوب و خوردگی کولینگ، شستشودهنده، بایوساید و بایودیسپرسانت و بازدارنده خوردگی آلیاژ مس از مهم‌ترین تولیدات این شرکت در دسته‌ی کنترل خوردگی و رسوب به شمار می‌روند.
سیدرضی ادامه داد: تولیدات شرکت برای سیستم‌های یادشده در قالب بازدارنده‌های رسوب و خوردگی بر پایه‏‏‌ی فسفات (بویلر، برج خنک کن)، پایه‌ی نیتریت و مولیبدات (مدار بسته)، دیسپرسانت ها، میکروب کش ها و ضد جلبک و ضد باکتری ها، اکسیژن زداها و آمین های خط بخار (بویلر)، آنتی اسکالانت ها (RO) تولید می‌شوند.
این فعال فناور، با اشاره به مصارف گسترده این فرآورده‌ها در صنایع بزرگ از جمله فولاد، پتروشیمی، مس، نیروگاه و صنایع لاستیک گفت:  این شرکت توانسته است ضمن صرفه جویی در مصرف آب، رسوب‌گذاری در نقاط بحرانی سیستم برای مثال مبدل ها، کندانسورها و ژاکت راکتورها را به حداقل برساند.
/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم