ایده‌های صادراتی جذب می‌شود

ایده‌های صادراتی جذب می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 68989
رویداد «جهش صادرات در مسیر جهش تولید» با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف تقدیر از ایده‌های برتر صادراتی برگزار می‌شود.

ارزش افزوده‌ نهفته در تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، ظرفیتی است که می‌تواند برای برون رفت کشور از خام فروشی فعال شود. در این مسیر دولت، صنعت و واحدهای علمی کشور می‌توانند در کنار آموزش، مشکلات و محدودیت‌های پیش‌روی صادرات را حذف کنند و گام‌های موثری را در پیشرفت صادرات بردارند.

مرکز شتابدهی تجارت جهانی ایران (خانه تهران) با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری  و اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی با هدف هدایت، آموزش و شتابدهی به صادرات محصولات و خدمات ایجاد می‌شود.

این مرکز، 26 مردادماه سال جاری افتتاح شود. هم‌زمان با این افتتاحیه، رویداد «جهش صادرات در مسیر جهش تولید» با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف تقدیر از ایده‌های برتر صادراتی برگزار خواهد شد.

ایده‌های برتر با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران تقدیر می‌شوند.

این رویداد با محورهای «بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان»، «توسعه تحقیقات بازار و بازاریابی»، «هوشمندسازی صادرات»، «مبادلات مالی و ارزی و تهاتری»، «برندینگ، گسترش خدمات تجارت خارجی و ترانزیت» و «شکل‌دهی بازارهای جدید به ویژه با کشورهای منطقه» برگزار می‌شود.

مخاطبان رویداد، «شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور»، «شرکت‌های خدمات تجاری‌سازی»، «دانشجویان و فارغ‌التحصیلان»، «فناوران و کارآفرینان» و «بازرگانان» هستند.

علاقه‌مندان برای ثبت­نام می‌توانند تا 15 مردادماه ایده‌های خود را به ایمیل idea@tesc.ir ارسال کنند.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان از ۵۰۰۰ عبور کرد

450 شرکت دانش‌بنیان توانمند در صادرات داریم

دانش‌بنیان‌ها شاهراه جهش تولید

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم