برترین‌های «نانو و رسانه» معرفی می‌شود

برترین‌های «نانو و رسانه» معرفی می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 48983
برترین آثار رسانه‌ای تولید شده در حوزه فناوری نانو معرفی می‌شود. آن هم در جشنواره «نانو و رسانه». ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را برگزار می‌کند. رویدادی که آموزش و ترویج این حوزه را دنبال می‌کند.

این جشنواره هر سال برگزار می‌شود. برای حضور در این دوره نیز علاقمندان از 5 بهمن ماه 98 تا 15 خرداد ماه 99 مهلت برای ارسال آثار خود دارند و در آن آثار برتر در هر گروه از رسانه‌ها تقدیر می‌شود.


همچنین آثار برتر در سه محور ویژه نیز به صورت مستقل مورد تقدیر قرار می‌گیرند. «فناوری نانو در زندگی مردم»، «صادرات محصولات نانو» و «نقد و تحلیل» این محورهای ویژه هستند.

آثار ارسالی به جشنواره باید در فاصله زمانی 1 فروردین ماه سال جاری تا 15 خرداد سال آتی از طریق رسانه‌های رسمی کشور یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشد. همچنین هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

در یازدهمین جشنواره نانو و رسانه در سال ۹۹،  همچنین رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۸ معرفی و تقدیر می‌شوند.  برای درستی این کار محتواهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و بر اساس معیارهای کمی و کیفی امتیازدهی می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر جشنواره نانو و رسانه، می‌توانند به سایت nanomedia.ir مراجعه کنند.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25


اخبار مرتبط:

* تأثیر تکنولوژی نانو بر سبک زندگی/ نقش ارزش‌ها در طراحی فن‌آوری

* کاربردهاي فناوري نانو در ايران


 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم