برگزاری دوره آموزشی آنلاین «مطالعات امکان سنجی »

برگزاری دوره آموزشی آنلاین «مطالعات امکان سنجی »


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 20172
بر اساس قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات چند سالی است که صندوق نوآوری و شکوفایی با ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و حمایت های مادی از این شرکت ها سعی بر شناسایی نیازمندی های این شرکت ها کرده است.

بر اساس قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات چند سالی است که صندوق نوآوری و شکوفایی با ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و حمایت های مادی از این شرکت ها سعی بر شناسایی نیازمندی های این شرکت ها کرده است. این صندوق با همکاری یکی از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی اقدام به برگزاری دوره آموزشی آنلاین «مطالعات امکان سنجی» کرده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امیر الداغی مدیر عامل این شرکت درخصوص ضرورت این دوره های آموزشی گفت: شرکت های دانش بنیان در مباحث بازاریابی و تبلیغات، قیمت گذاری محصولات فناورانه، مدیریت فناوری و غیره خلاءهای بسیاری دارند که همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور توانمندسازی آنان برای حضور در بازار در دو بخش آموزش و مشاوره آغاز شده است.

 

وی بیان کرد: نخستین کارگاه این مجموعه با عنوان «مطالعات امکان سنجی» 29 آذر ماه برای مدیران و کارشناسان شرکت ها به صورت مجازی برگزار شد.

 

الداغی در خصوص دوره آموزشی گفت: در این دوره مدیران و کارشناسان شرکت های فناور می آموزند که چگونه موافقت سرمایه گذار و یا نهاد وام دهنده ای را برای سرمایه گذاری و یا اعطای تسهیلات جلب کنند یا باید بتوانند طرح خود را به خوبی معرفی کرده و از جوانب مختلف، عملی بودن، مفیدبودن و سودآوربودن آن را نشان دهند.

 

وی درخصوص هزینه اینگونه دوره ها افزود: تمامی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس و شرکتهای دانش بنیان سراسر کشور مجاز به ثبت نام دراین دوره های آموزشی هستند که 70درصد از هزینه دوره ها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت شده و شرکت های دانش بنیان تنها 30درصد هزینه را پرداخت می کنند.

 

مدیرعامل شرکت سنجش فناوری خاورمیانه در خصوص استمرار این دوره ها در آینده گفت: در حال حاضر دوره های آموزشی هر یک ماه یک بار برگزار می شود اما برنامه داریم تا در سال آینده هر 10روز یکبار دوره تخصصی برای توانمند کردن شرکت های دانش بنیان برگزار کنیم.

 

پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم