برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در صنایع خلاق و فرهنگی

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در صنایع خلاق و فرهنگی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 37475
با همکاری دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق و انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور نشستی با حضور سرمایه‌گذاران، سرمایه پذیران، مدیران ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی

 
با همکاری دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق و انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور نشستی با حضور سرمایه‌گذاران، سرمایه پذیران، مدیران ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کارشناسان حوزه صنایع خلاق و فرهنگی برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صنایع خلاق به‌عنوان صنایعی که خلاقیت علمی، هنری، اقتصادی، و فناورانه را توأمان در بر می‌گیرد و باعث افزایش اشتغال، انسجام اجتماعی و رونق اقتصادی می‌شود، حائز اهمیت هستند.
به دلیل پیشرفت فناوری و اینترنت، روش‌های خلاقانه‌ای برای تولید، توزیع و مصرف کالاها به وجود آمده است که به‌عنوان پیشران‌های مهم اقتصاد خلاق به شمار می‌آیند. بااین‌حال رشد و توسعه صنایع خلاق مستلزم وجود سرمایه و سرمایه گذاران مرتبط با این حوزه است.
سهم بالای صنایع خلاق در نقاط مختلف جهان از نظر میزان درآمد و شغل ایجاده شده، اهمیت بالای پرداختن به این حوزه و سرمایه‌گذاری در آن را تأیید می‌کند.
در همین راستا و به دلیل اهمیت بالای این موضوع، نشستی با حضور سرمایه‌گذاران، سرمایه پذیران، مدیران ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کارشناسان حوزه صنایع خلاق و فرهنگی، با همکاری دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق و انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور در تاریخ 18 شهریور ماه 97 از ساعت 9 الی 13 و در محل باشگاه نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
امید است با برگزاری چنین رویدادهایی، بستری مناسب برای جلب نظر سرمایه گذاران، به منظور سرمایه گذاری و توجه ویژه به حوزه‌های مختلف صنایع خلاق و فرهنگی ایجاد شود.
پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم