بهینه‌سازی خدمات خشک‌شویی؛ سامانه آنلاین راه‌اندازی شد و کیفیت ارتقا یافت

بهینه‌سازی خدمات خشک‌شویی؛ سامانه آنلاین راه‌اندازی شد و کیفیت ارتقا یافت


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 74046
یک شرکت خلاق با تاسیس یک سامانه برخط، خدمات مختلف تنظیفی را به کاربران خود عرضه می‌کند.

محمد رهی مدیرعامل شرکت خلاق سپید اندیشان آسمان فرتاک، گفت: با توجه به نیازی که در این زمینه احساس می‌شد، تیم تحقیق و توسعه شرکت، تحقیقاتی در زمینه بازار و نیازهای این حوزه انجام داد. در نهایت نیز یک سامانه جامع در زمینه خدمات آنلاین خشکشویی، تنظیف لباس و دیگر موارد تاسیس شد.

 مدیرعامل شرکت خلاق سپید اندیشان آسمان فرتاک، در ادامه افزود: خدمات آنلاین تنظیف و خشک‌شویی، مزیت‌های قابل توجهی نسبت به نمونه سنتی این کسب و کار دارد. در این اپلیکیشن، پس از ثبت سفارش، البسه در زمان و مکان مقرری از مشتری دریافت می‌شود و سپس در مکان مورد نظر مشتری به وی تحویل داده می‌شود. این موضوع از نظر صرفه‌جویی در زمان و رفت و آمد، خصوصاٌ در بازه زمانی همه‌گیری کووید 19، یک ویژگی مثبت برای یک کسب و کار محسوب می‌شود.

این فعال صنایع نرم و خلاق ضمن اشاره به به فعالیت‌های فناورانه صورت گرفته برای بهینه‌سازی بیشتر این خدمت گفت:  همچنین مراکز قدیمی و حضوری خدمات خشکشویی با توجه به منطقه‌ای که در آن قرار دارند، ممکن است قیمت‌های مختلفی را برای خدمات مطالبه کنند. در حالی که ما در این سامانه تلاش کردیم تا یک قیمت ثابت و یکسان را به مشتری ارائه کنیم.

رهی با توجه به نیازهای بازار خدمات‌دهی آنلاین در ایران ادامه داد: خشکشویی‌ها دارای درجه‌بندی کیفی هستند و ما خدمات را تنها از مراکز درجه یک، به کاربر عرضه می‌کنیم. همچنین ممکن است در نزدیکی محل زندگی همه افراد یک خشکشویی وجود نداشته باشد و این اپلیکیشن، سفارش خدمات را برای این دسته از کاربران نیز راحت‌تر میکند.

وی افزود: در هر کسب و کار آنلاین، قیمت‌های منصفانه و خدمات‌دهی با کیفیت باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد. هر چند با توجه به نوسانات تورمی در جامعه و افزایش قیمت مواد اولیه و دیگر هزینه‌ها، بازار مصرف در این حوزه نیز دستخوش چالش‌های شد.

مدیرعامل شرکت خلاق سپید اندیشان آسمان فرتاک، ضمن تشریح مواد اولیه مورد استفاده در این حوزه بیان کرد: مواد پاک کننده و مورد کاربرد در این صنف، عموماً از خارج از کشور وارد می‌شود و این باعث می‌شود تا تغییرات نرخ ارز بر روی این رشته تاثیر بگذارد. در صورتی که شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به بومی‌سازی و تولید داخلی این مواد اهتمام ورزند، بی‌شک این کسب و کار ثبات بیشتری خواهد یافت.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/33

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
سامانه آنلاین راه‌اندازی شد تا خدمات حقوقی با کیفیت بیشتری در دسترس قرار گیرد
سامانه آنلاین راه‌اندازی شد تا خدمات حقوقی با کیفیت بیشتری در دسترس قرار گیرد
00/01/23 - 11:00
تحول در فروش آنلاین پوشاک؛ کیفیت خدمات ارتقا یافت
تحول در فروش آنلاین پوشاک؛ کیفیت خدمات ارتقا یافت
00/01/06 - 16:26
ارائه خدمات آنلاین حراج؛ سامانه‌ راه‌اندازی شد
ارائه خدمات آنلاین حراج؛ سامانه‌ راه‌اندازی شد
99/12/05 - 08:15
بیشتر بخوانیم