تبادل تجربیات فعالان عرصه تبلیغات دیجیتال در اینوتکس 2025

تبادل تجربیات فعالان عرصه تبلیغات دیجیتال در اینوتکس 2025


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 102470
رویداد ملی «ادز آپ» با هدف گردهمایی فعالان صنعت تبلیغات دیجیتال ایران و ایجاد فرصتی برای تبادل دانش، بررسی آخرین تحولات حوزه دیجیتال و ایجاد شبکه‌ای حرفه‌ای میان بازیگران این عرصه، بر بستر اینوتکس 2025 برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، احمد عطارزاده، دبیر دومین همایش تبلیغات دیجیتال «ادز آپ» گفت: در سال دوم برگزاری این رویداد، تمرکز ما بر این است که با حضور متخصصان، اساتید و چهره‌های شاخص صنعت، همگام با تحولات جهانی، مسیر پویایی این صنعت را در ایران هموار کنیم.

او افزود: شعار امسال ادز آپ، «بازاریابی دیجیتال در عصر هوش مصنوعی» است. زیرا هوش مصنوعی امروز تنها یک ابزار نیست، یک انقلاب است که تمام فرآیندهای بازاریابی، از تحلیل داده تا تولید محتوا و شخصی‌سازی کمپین‌ها را متحول کرده است. در ایران هم شاهد رشد استفاده از AI در تبلیغات هستیم، اما هنوز فرصت‌ها و چالش‌های آن به شکل عمیق بررسی نشده است. هدف ما این است که با نگاهی آینده‌نگرانه، هم سواد دیجیتال جامعه حرفه‌ای را ارتقا دهیم و هم بستری برای گفت‌وگوی دغدغه‌محور فراهم کنیم.

احمد عطارزاده تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصاد ایران، بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین راهکارها برای توسعه کسب و کارها محسوب می‌شود. برخلاف روش‌های سنتی، بازاریابی دیجیتال کاملاً شفاف و مبتنی بر داده‌ها و تحلیل‌های دقیق عمل می‌کند. این یعنی هر ریال هزینه شده قابل ردیابی و اندازه‌گیری است. در رویداد ادزاپ امسال، با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به طور ویژه به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه کسب و کارهای ایرانی می‌توانند با وجود تمام محدودیت‌ها، از طریق ابزارهای دیجیتال به رشد و توسعه پایدار دست یابند.

او با اشاره به مهم‌ترین دغدغه‌های صنعت در مواجهه با هوش مصنوعی گفت: اولین چالش، «اخلاق و شفافیت» است. هوش مصنوعی می‌تواند مرز بین واقعیت و تولید مصنوعی را کمرنگ کند. مسئله بعدی «وابستگی به فناوری‌های خارجی» و نیاز به توسعه راهکارهای بومی است. همچنین، «سازگاری نیروی انسانی» با این تحولات یک دغدغه کلیدی است. در ادزاپ این موارد را در قالب پنل‌های تخصصی مانند «بررسی استراتژیهای برندهای بزرگ در بازاریابی برای سال ۱۴۰۴» یا «بازاریابی دیجیتال درمان اقتصاد بیمار» بررسی می‌کنیم.

عطارزاده با اشاره به برنامه ادز آپ برای برای حل این چالش‌ها افزود: ما به دنبال برگزاری یک رویداد صرفا ترویجی نیستیم. یکی از بخش‌های ویژه امسال، تشکیل کارگروه‌های فعال در حوزه‌های مختلف بازاریابی هستیم تا بتوانیم با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان و متخصصان این حوزه و تعامل با بازیگران اصلی صنعت، راهکارهای جامعی برای استفاده از فرصت‌ها و مواجهه با چالش‌های صنعت را در قالب مقالات و برنامه‌های منسجم تدوین و آماده کنیم که در تعامل با بازار این راهکارها بتوانند در سطوح مختلفی تاثیرگذار باشند.

 

گفتنی است چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری ایران (اینوتکس) روزهای ۹ الی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. امسال بیش از ۴۵۰ کسب‌وکار در این رویداد سالانه حضور خواهند داشت. اینوتکس ۲۰۲۵ در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

#24

ارائه فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان در اینوتکس 2025
ارائه فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان در اینوتکس 2025
04/01/30 - 15:00
ارائه تازه‌ترین تجربیات و دستاوردهای فناورانه در استیج اینوتکس 2025
ارائه تازه‌ترین تجربیات و دستاوردهای فناورانه در استیج اینوتکس 2025
04/01/18 - 15:00
گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024
گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024
03/02/17 - 14:43
بیشتر بخوانیم