تجربه دنیایی دیگر با اپلیکیشن های دریایی
در راستای برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت دست یافتنی می‌شود؛

تجربه دنیایی دیگر با اپلیکیشن های دریایی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 38144
رویداد «استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی» امکان دستیابی به تجربه های نوین و مرتبط با حوزه دریا را فراهم می کند.

 

رویداد «استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی» امکان دستیابی به تجربه های نوین و مرتبط با حوزه دریا را فراهم می کند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی؛ به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا، استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها و با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، رویداد استارت‌آپی در حوزه اپلیکیشن‌های دریایی را در حاشیه چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار می‌کند.                                                          
این رویداد در آبان ماه سال جاری همزمان با چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس با حضور سرمایه‌‏گذاران و شرکت‌های نوپا، استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان این حوزه برگزار خواهد شد.
                  
محسن نادری پیکام دبیر رویداد "استارت آپ دمو  اپلیکیشن دریایی" با اشاره به شرایط حضور در این رویداد فناورانه در حاشیه چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت گفت: برای حضور در این جشنواره در واقع اپلیکیشن می‌تواند حتی یک گیم با محوریت دریا و یا یک محل برای فروش محصولات دریایی باشد.
وی با اشاره به رویکرد به کار گیری تمامی اپلیکیشن های مرتبط با دریا در این دوره افزود: تلاش بر این است تا تمام اپلیکیشن‌های مرتبط با حوزۀ دریا بتوانند در چهارمین جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» حضور داشته باشند.

تمدید مهلت ارسال آثار به بخش اپلیکیشن جشنواره ملی دریا


دبیر رویداد «استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی» با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این بخش تا نوزدهم مهرماه تمدید شده است، گفت: گروهی از کارشناسان برجستۀ حوزۀ اپلیکیشن به عنوان تیم داوری این بخش انتخاب شده‌اند.
دبیر رویداد «استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی» در پایان تصریح کرد: در این بخش هر فرد 8 دقیقه فرصت دارد در حضور کارشناسان و سرمایه‌گذاران اپلیکیشن خود و مزیت‌هایش را ارائه دهد.
چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکم تا سوم آبان‌ماه در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت mitc.isti.ir مراجعه کنند.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم