جلوگیری از گسترش کرونا؛ تحول در فروش رخ داد و رفع نیازها غیرحضوری شد

جلوگیری از گسترش کرونا؛ تحول در فروش رخ داد و رفع نیازها غیرحضوری شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 74048
یک شرکت با تاسیس یک سامانه فروش آنلاین کالاهای مختلف، به مشتریان خود کمک کرد تا بدون مراجعه حضوری اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

کاظم کلبخانی مدیرعامل شرکت خلاق توسعه تجارت الکترونیک کوروش، گفت: این مجموعه پس از تحقیق گسترده در مورد بازار، سامانه جامع اکالا را راه اندازی کرد. در این سامانه اقلام پرمصرف اساسی و کالاهایی که اصطلاحاً به کالاهای سوپرمارکتی مشهور هستند، عرضه می‌شود.

وی در ادمه افزود:  این محصولات و کالاها در عرض کمتر از یک ساعت در سراسر کشور به دست مصرف‌کننده می‌رسد. قیمت رقابتی و کیفیت عالی، از جمله مزیت‌های قابل توجه این فروشگاه آنلاین محسوب می‌شود.

این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن توضیح دلائل استقبال عموم از این سامانه آنلاین، بیان کرد: خرید از این سامانه در بازه زمانی همه‌گیری کرونا باعث ایمنی بیشتر کاربران خواهد شد. زیرا مراکز سوپرمارکتی، یکی از مکان‌های هستند که امکان آلودگی کرونا در آنها وجود دارد. همچنین کاربران می‌توانند در عرض زمان کوتاهی قیمت‌های اجناس مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند، در حالی که مقایسه قیمت به صورت حضوری در فروشگاه‌های مختلف، مستلزم صرف زمان است.

کلبخانی در ادامه گفت: عرضه تخفیف‌های قابل توجه، یکی دیگر از مزیت‌های ارائه شده به مصرف‌کننده است. فروشگاه های فیزیکی، به دلیل اجاره بالا و حجم کمتر کار شاید از امکان ارائه چنین تخفیف‌های برخوردار نباشند. همچنین به دلیل وجود زیربناهای گسترده، ما در این سامانه برعکس فروشگاه‌ها که تعداد محدودی از محصولات را ارائه می‌کنند، طیف بسیار وسیعی از کالاها را به کاربر ارائه کرده‌ایم. اینگونه کسب و کارها، همچنین به دلیل شفافیت در عرضه، دست سوداگران را از برخی کالاهای اساسی که ممکن است با کمبود مواجه شود را کوتاه می‌کند.

مدیرعامل شرکت خلاق توسعه تجارت الکترونیک کوروش، ضمن توضیح دیگر ویژگی‌های این سامانه فروش کالا و محصولات، افزود: مصرف‌کننده می‌تواند بدون زحمت و صرف وقت از طریق این سایت برای دیگر افراد از جمله پدر و مادرش خرید یا به صورت ناشناس برای نیازمندان کالاهای اساسی ارسال کند.

وی همچنین بیان کرد: در حال حاضر 2500 فرد به عنوان سفیر و پیک موتوری استخدام شده‌اند. این افراد بیمه شده‌اند و این مقدار از به‌کارگیری افراد، اشتغال بسیار خوبی ایجاد کرده است. در تدارک هستیم در آینده نزدیک، خدمات و محصولات بسیار متنوع‌تری به سبد محصولات شرکت اضافه کنیم.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/33

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
رهبر فرزانه انقلاب: تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و کارهای خوب علمی ادامه یابد
رهبر فرزانه انقلاب: تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و کارهای خوب علمی ادامه یابد
99/06/02 - 15:07
با ابزارهای دیجیتال به مبارزه با کرونا برویم
با ابزارهای دیجیتال به مبارزه با کرونا برویم
98/12/20 - 09:22
بیشتر بخوانیم