حمایت از نانو فناوران نوپا؛ آموزش‌ها سرعت گرفت

حمایت از نانو فناوران نوپا؛ آموزش‌ها سرعت گرفت


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69051
مسابقه ملی فناوری نانو به دهمین دوره خود رسید. رویدادی که بزرگترین رقابت علمی میان دانشجویان و فارغ التحصیلان به حساب می‌آید. برگزار کنندگان آن در این دوره مجموعه وبینارهایی را به صورت هفتگی برای ایجاد آمادگی میان شرکت‌کنندگان برگزار می‌کنند.

دهمین دوره این رویداد قرار بود تیر ماه سال جاری برگزار شود اما شیوع کرونا برگزاری آن را مانند بسیاری از رویدادهای دیگر به تعویق انداخت. افزایش آشنایی محققان و دانشجویان نیز از اهداف مهم این رقابت علمی است.

حال برای ایجاد آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان، برگزار کنندگان این رویداد سلسله وبینارهایی را برگزار می‌کنند. در این دوره مجموعه مقالات سایت آموزش فناوری نانو تدریس می‌شود. مقالاتی که منبع مسابقه هستند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره منابع اینجا کلیک کنند. این وبینارها به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

مجوز ورود به نانو استارتاپ یکی از مزیت‌ها برای برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو است که برنامه‌ای حمایتی برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا در حوزه نانو است. 

شناسایی نخبگان نانویی و برترین‌های این حوزه از فناوری، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی به فعالیت‌های آموزشی-پژوهشی و حمایت‌های تشویقی از دیگر اتفاقاتی است که در این رویداد می‌افتد.

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزارکننده این رویداد ترویجی و آموزشی  است. دهمین مسابقه فناوری نانو زمستان سال جاری برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام در آن تا آذر ماه سال جاری فرصت دارند.

 

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

اخبار مرتبط:

* دهمین مسابقه ملی نانو به تعویق افتاد/اعلام زمان جدید برگزاری

* حمايت از طرح هاي نانو با نانومچ

* مسابقه ملی فناوری نانو؛ از رقابت علمی تا راه‌اندازی کسب‌وکار نانویی

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم