دانش‌بنیان‌ها برای رفع نیاز صنایع حوزه آب به میدان می‌آیند

دانش‌بنیان‌ها برای رفع نیاز صنایع حوزه آب به میدان می‌آیند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 47586
پنل تخصصی اعلام نیاز صنایع مرتبط با حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست برگزار می‌شود تا شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برای رفع این نیاز با راهکارهای فناورانه به میدان بیایند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها اکنون در حوزه‌های مختلف محصولات فناورانه‌ای تولید می‌کنند، محصولاتی که توانمندی‌های کشور را نمایش می‌دهد. در همین راستا ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرصتی را فراهم کرده است تا در پنل «اعلام نیازهای فناورانه» صنایع مختلف نیازهای خود در حوزه های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست اعلام کنند و از سوی دیگر شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برای رفع این نیازها راهکارهای فناورانه خود را ارائه دهند. این پنل، شنبه  9 آذر ماه سال جاری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان، شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی، شرکت مهندسان مشاور شهرسازی رضوی، شرکت فناوری و نوآوری رضوی، شرکت ساختمانی بتون ماشین قدس رضوی و بنیاد علوی در این پنل نیازهای خود را ارائه می‌کنند.

 

برگزاری این پنل همزمان با رویداد «گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها» است. رویدادی که توسط ستاد و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزاری می شود و مجالی برای گردهمایی بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری این حوزه است. در این رویداد علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی، نمایشگاهی برپا است تا شرکت‌های فناور دستاوردهای و محصولات خود در این حوزه را نمایش دهند. با برگزاری این رویداد مسیر توسعه بازار شرکت‌های فناور نیز طی می‌شود.

«گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست» به مدت دو روز 9 و 10 آذر ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در این گردهمایی، پنل های تخصصی و اعلام نیاز و نمایشگاه ارائه دستاوردهای فناورانه، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می‌توانند به وبسایت رویداد به آدرس waterevent.ir و صفحه ایوند رویداد به آدرس evnd.co/ZED3c مراجعه کنند.

پایان پیام/25

اخبار مرتبط:

* شركت‌هاي دانش‌بنيان آب، خاك و محيط زيست حمايت مي شوند

* اقدامات حمایتی فناورانه ستاد آب و خشکسالی برای حفظ منابع خاک کشور

* بازار محصولات دانش‌بنیان حوزه آب توسعه می‌یابد

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم