دست یافتن توانمندی در طراحی و تولید ماشین‌های الکتریکی و صنعتی
با تلاش یکی از شرکت‌های فناور صورت گرفت؛

دست یافتن توانمندی در طراحی و تولید ماشین‌های الکتریکی و صنعتی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 16994
یکی از شرکت‌های فناور کشورمان با کسب توانمندی در طراحی و تولید قطعات و تجهیزات نیروگاهی، موفق شده است ماشین‌های الکتریکی مورد نیاز این صنعت را به مرحله تولید و تجاری‌سازی برساند .

یکی از شرکت‌های فناور کشورمان با کسب توانمندی در طراحی و تولید قطعات و تجهیزات نیروگاهی، موفق شده است ماشین‌های الکتریکی مورد نیاز این صنعت را به مرحله تولید و تجاری‌سازی برساند .

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ابوالقاسم تیموریان، مدیرعامل شرکت رشد صنعت نیرو، با اشاره به توانمندی این شرکت در تولید موتورهای الکتریکی گفت: طراحی و ساخت ماشین‌های الکتریکی به عنوان  بخشی از تولیدات این شرکت فناور به دست محققان و متخصصان داخلی امکان‌پذیر شده است.

وی با اشاره به توانمندی ساخت شینه های نیروگاهی توسط این شرکت، بیان کرد: شینه‌های نیروگاهی بخشی از نیاز نیروگاه‌ها هستند که موفق شدیم این بخش را متناسب با طراحی یا توافق با مشتری و نصب در ژنراتور واقع در نیروگاه ها، تولید کنیم 

وی ارائه خدمات نیروگاهی متنوعی چون بهره برداری ، مشاوره ، نظارت، اجرای عملیات اورهال الکتریکی و مکانیکی و تست‌های دوره ای واحدهای نیروگاهی را از دیگر خدمات این شرکت برشمرد و افزود: خدمات این شرکت مطابق با استانداردهای روز بین‌المللی و متناسب با نیازهای متنوع بخش‌های متقاضی ارائه می‌شوند.

تیموریان به تامین انواع ماشینهای الکتریکی و تجهیزات وابسته توسط شرکت رشدصنعت نیرو اشاره کرد و گفت:  امکان ارائه خدمات پس از فروش گسترده و به موقع به مشتریان یکی از ویژگی‌هایی است که خوشبختانه تا کنون رضایت مشتریان داخلی را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت رشد صنعت نیرو، با اشاره به 3 دهه فعالیت این شرکت در حوزه تعمیرات اساسی، افزود: تعمیرات اساسی انواع الکتروموتور و ژنراتورهای DC, AC ماشین‌های الکتریکی ضدانفجار و ماشین‌های الکتریکی خاص ازجمله فعالیتهایی است که در واحدهای تعمیرات این شرکت انجام می‌شود.

وی افزود: تمامی مراحل طراحی ماشینهای الکتریکی با بهره‌گیری از نخبگان علم طراحی و متخصصان مهندسی برق، مکانیک، متالوژی و اساتید دانشگاهی در این شرکت انجام و محصولات ساخته شده با برند RSN دراختیار صنایع قرار می‌گیرد.

این فعال فناور، حضور کارشناسان مسلط به علم طراحی و نرم افزارهای روز دنیا و دارا بودن ماشین آلات پیشرفته و امکانات تست مدرن را از توانمندی‌های این شرکت برشمرد و افزود: این توانمندی‌ها امکان طراحی و ساخت در حوزه‌هایی چون موتورهای الکتریکی AC، ژنراتورها، ماشین‌های الکتریکی DC، ماشینهای الکتریکی ضد انفجار، قطعات ماشینهای الکتریکی، ماشینهای الکتریکی خاص را برای این شرکت به همراه داشته است.

/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم