دو گزارش؛ وضعیت مهاجرت‌های بین‌المللی دانشجویان در دوران کرونا منتشر شد

دو گزارش؛ وضعیت مهاجرت‌های بین‌المللی دانشجویان در دوران کرونا منتشر شد


زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کد خبر : 69452
با محوریت جابه‌جایی‌های بین‌المللی دانشجویان در دوران کرونا و جابه‌جایی‌های تحصیلی و دانشجویی ایرانیان دو گزارش توسط رصدخانه مهاجرت ایران منتشر شد و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دو گزارش در حوزه مهاجرتی با محوریت شیوع کرونا و تأثیرات آن بر مهاجرت‌های بین‌المللی منتشر شد.

 رصد خانه مهاجرت ایران وابسته به پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، به‌عنوان تنها نهاد پژوهشی - مطالعاتی تخصصی در حوزه مهاجرت‌های بین‌المللی  در کشور به تازگی دو عنوان گزارش جدید پیرامون تاثیر کرونا بر مهاجرتهای بین المللی را برای استفاده پژوهشگران و علاقمندان این حوزه منتشر کرده است.  

این دو گزارش‌ که تاثیر کرونا بر حوزه های گوناگون مهاجرت مورد هدف قرار داده است، با عنوان اثرات شیوع ویروس کرونا بر مهاجرت های بین‌المللی در حوزه های جابه‌جائی تحصیلی و دانشجوئی، مهاجرت کاری و اقتصادی، مهاجرت اجباری و پناهجوئی، مهاجرت کادر بهداشت و درمان»  و همچنین گزارش «روند های جابجایی و راهبردهای نوین جذب دانشجویان بین المللی در دوران پیشاکرونا و پساکرونا در ایران و جهان» منتشر شده است.

 

علاقمندان می‌توانند متن کامل این گزارش را با مراجعه به سایت رصدخانه مهاجرت ایران و ارائه درخواست دریافت کنند.

 

پایان پیام/24

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم