رفع نیازمندی‌های فناورانه صنعت فولاد با شرکت‌های دانش‌بنیان
با همکاری مرکز فن‌بازار ملی معاونت علمی انجام می‌شود؛

رفع نیازمندی‌های فناورانه صنعت فولاد با شرکت‌های دانش‌بنیان


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 40924
نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در «صنعت فولاد» همزمان با نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، 17 الی 20 دی ماه 97، تهران



نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در «صنعت فولاد» همزمان با نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، 17 الی 20 دی ماه 97، تهران به‌عنوان فرصتی برای آگاهی از نیازمندی‌های فناورانه صنعت فولاد و رفع آنها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری مرکز فن بازار ملی معاونت علمی برگزار می‌شود.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، سالن ویژه‌ای به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اختصاص‌یافته است تا با ارائه محصولات و فناوری‌های مرتبط با صنعت فولاد، زمینه مذاکره و تفاهم تجاری با تولیدکنندگان فولاد با محوریت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان فراهم آید. نمایشگاه اختصاصی و برگزاری جلسات تخصصی B2G بین عرضه‌کنندگان و بهره‌برداران اصلی صنعت فولاد از جمله بخش‌های این نشست است.


همچنین کارگزار تبادل فناوری شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی نیز برای تسهیل مذاکرات و تفاهم‌های تجاری منجر به توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد حاضر است.


محورهای تخصصی نشست تخصصي مدیریت تکنولوژی تجهیزات و قطعات صنعت فولاد شامل  کارخانه هوشمند؛  ساخت، تعمیر و نگهداری تجهیزات و قطعات؛  اتوماسیون صنعتی مدیریت پسماند؛ فرآوری گرم و سرد سرباره؛ کاربردهای غبارات فولاد مدیریت انرژی و آب؛ تکنولوژی های تصفیه پساب؛ بازیافت انرژی سرباره مدیریت مواد اولیه و مصرفی؛ بتون های مقاوم به حرارت؛ پوشش های محافظ خوردگی مدیریت کیفیت و فرآیند؛ طراحی و تولید محصولات تخت فولادی با ارزش افزوده بالا؛ نرم افزارها و تجهیزات پایلوت پلنت تولید فولاد است.


مخاطبین این نشست  شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور؛ شركت‌هاي عضو پارك‌ها و مراكز رشد فناوري شرکتهای صنعتی بزرگ فعال در حوزه مرتبط هستند.  با توجه به تخصصي بودن اين رويداد و محدوديت ظرفيت پذيرش، انتخاب شركت هاي متقاضي حضور در نشست، پس از ارزيابي متقاضيان براساس مدارك و مستندات ارسال شده، انجام شده و نتيجه به شركت‌هاي منتخب اعلام مي‌شود.


متقاضی ثبت نام در این نشست باید  متقاضي بايد داراي شخصيت حقوقي (شركت يا موسسه) باشد.  حوزه كاري شركت بايد حداقل با يكي از محورهاي تخصصي رويداد تطابق داشته باشد. محصول حتما به مرحله توليد رسيده باشد و در مرحله طرح و ايده اوليه نباشد. امكان توليد محصول/ ارائه خدمات تخصصي در مقياس صنعتي توسط شركت وجود داشته باشد. استانداردها و تاييد‌يه‌هاي عملكردي لازم براي محصول/ خدمت دریافت شده باشد.


 نشست تخصصي بهره برداری از فناوری های داخلی در «صنعت فولاد» همزمان با نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، 17 الی 20 دی ماه 97، تهران به عنوان فرصتی برای آگاهی از نیازمندی های فناورانه صنعت فولاد و رفع آنها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری مرکز فن بازار ملی معاونت علمی در برج میلاد تهران  برگزار می شود.
پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم