صنایع با استریل‌کننده‌های ایران‌ساخت به جنگ میکروب‌ها و باکتری‌ها می‌رود

صنایع با استریل‌کننده‌های ایران‌ساخت به جنگ میکروب‌ها و باکتری‌ها می‌رود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 72143
دستگاه اتوکلاوهای کاربردی در صنایع مختلف توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به تولید رسید تا بازار داخلی این محصولات داخلی داغ شود.

شرکت سازگر از سال 71 در زمینه طراحی و ساخت اتوکلاوهای مدرن و پیشرفته بیمارستانی، پزشکی، صنعتی، آزمایشگاهی، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه فناور توانست در مدت کوتاهی انواع این اتوکلاوها را تولید کند و در اختیار صنایع قرار دهد.

محمدعلی بنوعزیزی فرد مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان درباره محصولات شرکت، گفت: دستگاه اتوکلاو یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی است که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار، برای استریل کردن به کار می‌رود. اتوکلاو صنعتی دستگاهی است برای از بین بردن و نابود کردن میکروب‌ها و باکتری‌ها. این دستگاه نوعی استریل‌کننده به حساب می‌آید که بیشترین کاربرد و استفاده را در مراکز بهداشتی و درمانی دارد.

وی افزود: اتوکلاو اتیلن اکساید در ظرفیت‌های مختلف از ۷۵ تا ۳۰۰ هزار لیتر و دارای قابلیت استفاده از سیستم بخار مرکزی مجتمع و ارائه با مولد بخار برقی یا دارای هر دو قابلیت (دو منظوره) یکی از تولیدات مجموعه ما است. این اتوکلاو مصارف بیمارستانی، دارویی، آزمایشگاهی و صنعتی دارد و برای استریل اقلام یکبار مصرف و حساس به حرارت استفاده می‌شود.

به گفته عزیزی‌فرد، اتوکلاوهای بخار از نوع پیش خلا برای مصارف بیمارستانی و دارویی، اتوکلاوهای بی‌خطرساز زباله‌های عفونی بیمارستانی، دستگاه‌های استریل برای انواع ظروف در بسته دارویی و ویال‌های حساس به حرارت و غیره هم از دیگر محصولات ما است.

این فعال فناور همچنین بیان کرد: اتوکلاو پری وکیوم و اتوکلاو دارویی پری وکیوم، دیگر محصولات دانش‌بنیان این شرکت است. همه تولیداتمان منطبق با استانداردهای بین‌المللی است و تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صمت را دارد.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
سلامت بیمار با استریل‌کننده‌های ایران‌ساخت سرعت گرفت
سلامت بیمار با استریل‌کننده‌های ایران‌ساخت سرعت گرفت
98/04/05 - 15:28
 همراهی فناوری نانو در آشپزخانه
همراهی فناوری نانو در آشپزخانه
97/05/27 - 12:11
رفتار حرکتی مشابه میان میکروب‌ها و الکترون‌ها
رفتار حرکتی مشابه میان میکروب‌ها و الکترون‌ها
94/10/28 - 09:32
بیشتر بخوانیم