مدیریت ثبت قرادادها را یک محصول ایران‌ساخت تسهیل کرد

مدیریت ثبت قرادادها را یک محصول ایران‌ساخت تسهیل کرد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 83578
ثبت استعلام بها و کالا با توجه به نوع درخواست و اطلاعات قیمتی تامین کننده کالا قابلیت‌های دیگر با یک سامانه ایران‌ساخت ممکن شده است.

آرش زارعی عضو هیئت مدیره شرکت هوژان اندیشه گستر با اشاره به این که قابلیت ثبت فرم درخواست با امکان انتخاب نوع درخواست و روش انتخاب پیمانکار از جمله اتفاقاتی است که با سامانه ثبت قراردادها شفاف می شود، گفت: امکان انتخاب نوع مناقصه، ثبت اطلاعات پایه مناقصه در صورتی که روش انتخاب پیمانکار مناقصه ای باشد، اضافه کردن بسته های کاری در مناقصه، از جمله مزایای سامانه مدیریت ثبت قراردادها است.

همچنین از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به ثبت اطلاعات دستگاه مناقصه گذار، امکان اضافه کردن آیتم های ارزیابی مناقصه گران همراه با وزن دهی و اضافه کردن مستندات مربوطه، قابلیت ثبت نتایج ارزیابی مناقصه گران با توجه به آیتم های ارزیابی تعریف شده و ثبت مشخصات برنده مناقصه اشاره کرد.

 

تعیین درصد مشارکت

امکان ثبت استعلام بها و کالا با توجه به نوع درخواست و اطلاعات قیمتی تامین کننده کالا، درج ضمانتنامه های مربوط به قراردادها با توجه به نوع قرارداد، بررسی وضعیت قرارداد، ثبت اطلاعات پایه قرارداد با توجه به وضعیت، نوع، تامین کننده و سفارشات درخواستی از جمله مزایای سامانه مدیریت ثبت قراردادهاست.

همچنین با توجه به نوع قرارداد اماکن ثبت اطلاعات مربوط به آن نوع قرارداد در دسترس خواهد بود. مانند ثبت مشخصات شریک و اطلاعات مربوط به آن مانند شرح و موضوع مشارکت، نام نماینده و درصد مشارکت.

درج اطلاعات قرارداد مانند اطلاعات اولیه مربوط به قرارداد، انتخاب کارفرما، مشاور، پیمانکار، قابلیت ثبت تحویل شدنی های قرارداد با امکان اضافه کردن تحویل شدنی ها بر اساس فعالیت یا فاز مربوطه، ثبت درخواست تحویل موقت یا دائم با امکان بارگزاری مستندات مربوطه از جمله صورتجلسه تحویل موقت یا دائم، گواهی کنترل و رفع نواقص قبل از تحویل موقت یا دائم نیز ممکن شده است.

ثبت چک لیست های مربوط به تحویل موقت یا دائم با توجه به تحویل شدنی هایی که قبلا تعریف شده است نیز توسط سامانه مدیریت ثبت قرارداد ممکن می شود.

 

درج اطلاعات مربوط به تامین کالا

قابلیت ثبت ارزیابی عملکرد مربوط به قرارداد و امکان بررسی عملیاتی با در نظر گرفتن شاخص ها و اهداف عملیاتی تعریف شدنی همراه با ثبت مشکلات و چالش های مربوطه، ثبت اطلاعات مربوط به اتمام قرارداد همراه با بارگزاری مستندات، قابلیت رتبه بندی پیمانکاران و تامین کنندگان با توجه به شاخص های ارزیابی تعریف شده، امکان ثبت تغییرات در قرارداد ها شامل اصلاحیه، الحاقیه و متمم با توجه به درخواست کننده ایجاد تغییر در قرارداد که با توجه به نوع درخواست تغییر، متغیر های مربوط به آن نوع تغییر به فرم های ثبت اطلاعات اضافه خواهد شد نیز با استفاده از سامانه مدیریت قراردادها ممکن است.

سامانه ثبت قراردادها قابلیت ثبت نتیجه درخواست، ثبت صورت وضعیت های ارسالی توسط پیمانکار، امکان ثبت اطلاعات اشخاص حقوقی و اطلاعات و سوابق مربوط به پرسنل و سوابق کاری شرکت، درج اطلاعات مربوط به تامین کالا و خدمات مربوط به پروژه ها و بسته های کاری مربوطه را نیز فراهم می کند.

این مدیر حوزه دانش بنیان ضمن بیان این که 10 فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد کرده اند، توضیح داد: مشخصا حمایت از شرکت های دانش بنیان می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و این امر باید در سدتور کار قرار گیرد.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دوربین‌های پلاک‌خوان هوشمند به کاهش تخلفات کمک کرد؛ طراحی 7 محصول ایران‌ساخت
دوربین‌های پلاک‌خوان هوشمند به کاهش تخلفات کمک کرد؛ طراحی 7 محصول ایران‌ساخت
00/11/10 - 12:59
دانش‌بنیان| وقایع حساس با محصولی ایران‌ساخت به ثبت رسید
دانش‌بنیان| وقایع حساس با محصولی ایران‌ساخت به ثبت رسید
00/09/15 - 15:59
ایران‌ساخت|  مدیریت ناوگان حمل و نقل با سیستم‌های متنوع تسهیل شد
ایران‌ساخت| مدیریت ناوگان حمل و نقل با سیستم‌های متنوع تسهیل شد
99/03/31 - 09:55
بیشتر بخوانیم