نونمایی؛ ایده‌پردازان و شرکت‌های خلاق دستاوردهای خود را ارائه دادند

نونمایی؛ ایده‌پردازان و شرکت‌های خلاق دستاوردهای خود را ارائه دادند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 82500
پنجمین رویداد نونمایی با محوریت ارائه و خدمات فناورانه و خلاق در صنعت مالی، به معرفی دستاوردهای این حوزه پرداخت.
در این رویداد که ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میزبان آن بود، شرکت‌های منتخب پارک فناوری پردیس، به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود پرداختند.
در قالب این رویداد، ضمن حمایت‌های مالی پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از قراردادهای منعقد شده، قراردادهای در حال انعقاد و مذاکرات رویدادهای قبل، ۵ قرارداد به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد تومان منعقد شد. 
 
کارخانه پرداخت آنلاین
مانیار به‌عنوان کارخانه پرداخت آنلاین، انواع سرویس‌های پرداخت برای افراد و کسب‌وکارها و خدمات پرداخت اختصاصی‌سازی شده برای سازمان‌ها در حوزه پرداخت آنلاین است که طی سال‌های اخیر توانسته است در صنعت مالی ارائه دهد.
یکی از جدیدترین محصولات مانیار، اپلیکیشن سازمانی این شرکت برای سازمان‌ها در جهت پشتیبانی وجوه رفاهی سازمان برای بهبود بهره‌وری، مدیریت اولویت‌ها، مدیریت ارتباطات و  سایر حوزه‌ها است و تلاش می‌کند تا با ایجاد یک رابطه بین پرسنل یک سازمان علاوه بر ایجاد مزیت در توسعه روابط داخلی، به تبادلات مالی بین پرسنل و سازمان کمک کند.
این شرکت توانسته است طی شش سال فعالیت مداوم، به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر حوزه مالی، خدمات ارائه دهد.
 
بسته کسب‌وکار یکپارچه آنلاین
شرکت تجارت الکترونیک رایبد ایرانیان، با ارائه دو محصول آبین و لامپ در این رویداد حاضر شده. محصول لامپ با هدف ارائه یک بسته کسب‌وکار یکپارچه آنلاین برای کمک دیجیتالیزه کردن کسب‌وکارها و همچنین توسعه کسب‌وکار آنها طراحی شده است. 
این محصول تلاش می‌کند کلیه زیرساخت‌های دیجیتال را برای یک کسب‌وکار فراهم کرده و صاحب کسب‌وکار صرفا با تمرکز بر روی توسعه فروش بتواند اثربخشی بهتری داشته باشد. ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، فروشگاه آنلاین با قابلیت اتصال به پیج اینستاگرام، کاتالوگ دیجیتال، باشگاه مشتریان اختصاصی و...  برخی از قابلیت‌های محصول لامپ است. 
این محصول تلاش می‌کند با ارائه خدمات در حوزه مدیریت خدمات میدانی به عدم‌کارایی روش‌های سنتی، پاسخی پویا و به‌روز ارائه کند. مخاطب این محصول، سازمان‌هایی هستند که به‌واسطه کسب‌وکارشان، می‌بایست خدماتی را به‌صورت حضوری و در محل مشتری ارائه کنند. برنامه‌ریزی مدیریت خدمات، مدیریت نیروی کار سیار، مدیریت کالاها و اقلام، پایش آنلاین خدمات از طریق نقشه، گزارش‌ها، داشبورد، برخی از خدمات ارائه‌شده آبین است.
 
راهکاری جهت پرداخت تعاملی و هوشمندسازی
شرکت دیپس نیز راهکاری را برای پرداخت تعاملی و هوشمندسازی است. این محصول، چهار خدمت اصلی ارائه می‌کند که شامل فاکتور دیجیتال، پرداخت مرحله‌ای، پرداخت‌های کلان و گردش‌کار مکانیزه است که هر کدام می‌تواند به صورت مجزا مورد استفاده قرار گیرد. حذف صف در کسب‌وکارهای مرتبط با مشتری، میزبانی پرداخت کلیه کسب‌وکارهای حقیقی و حقوقی، تولید فاکتور دیجیتال تعاملی و راهکارهای پرداخت برای مبالغ کلان، تنها بخشی از خدماتی است که مجموعه دیپس ارائه می‌دهد.
رویداد نونمایی توسط مجموعه نوروبیز، کارگزار پارک فناوری پردیس و با همراهی نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس، شبکه فن بازار ملی ایران، رسانه اکوموتیو و مرکز فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک (فابا) برگزار شد.
 
مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
#17
 
 
نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
3 محصول کاربردی فناوری‌های دیجیتال نونمایی شد
3 محصول کاربردی فناوری‌های دیجیتال نونمایی شد
00/09/16 - 15:30
رویداد| دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات نونمایی می‌شود
رویداد| دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات نونمایی می‌شود
00/09/01 - 10:48
دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت دستاوردشان را معرفی می‌کنند تا تجاری‌سازی محصولات رونق بگیرد
دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت دستاوردشان را معرفی می‌کنند تا تجاری‌سازی محصولات رونق بگیرد
99/12/06 - 15:20
بیشتر بخوانیم