پردیس سامیت 2020 برگزار شد
با همت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

پردیس سامیت 2020 برگزار شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 49489
رویداد پردیس سامیت 2020 با حضور مدیران شتاب‌دهنده‌‌های نوآوری و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و به همت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

پردیس سامیت 2020 که با هدف گردهمایی و ایجاد هم‌افزایی بین بازیگران اکوسیستم استارتاپی برنامه‌ریزی شده است، مزیت‌های مختلفی از جمله آموزش، شبکه‌سازی با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و مدیران شتابدهنده های نوآوری و همچنین سایر فعالان اکوسیستم کارآفرینی را برای حاضرانش فراهم کرد.

 

پنل ویژه بانوان

از جمله تفاوت‌های پردیس سامیت 2020 نسبت به دو دوره قبلی، حضور نیروهای داوطلب و همچنین حضور محدود شرکت‌کنندگانی بودکه به فعالیت در این حوزه علاقه دارند و دارای تخصص هستند.

پنل ویژه بانوان نیز از دیگر بخش‌های بود که امسال به این رویداد اضافه شد. در این پنل ضمن هم‌اندیشی و هم‌نشینی بانوان فعالان این حوزه، چالش‌های فعالیت بانوان در زیست‌بوم نوآوری و فناوری بررسی شد و تلاش ‌شد تا راهکارهایی برای تسهیل و افزایش سطح فعالیت بانوان ارائه شود.

 

ایجاد پویایی در زیست بوم

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از ایجاد و توسعه مراکزی مانند مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری و پارک پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تلاش دارد تا تحرک و پویایی بیشتری در زیست بوم نوآوری کشور ایجاد کند.

 

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

 

اخبار مرتبط:

نوآوری و فناوری‌های حوزه رسانه و محتوای دیجیتال شتاب گرفت

ارايه دفاتر كار به شتابدهنده هاي دانش بنيان از سوي معاونت علمي

برنامه 100 استارتاپ

پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناور ریاست جمهوری

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم