چهارمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران اعضای شورای هماهنگی خود را شناخت
با صدور احکامی جداگانه،

چهارمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران اعضای شورای هماهنگی خود را شناخت


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 13837
رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، در احکامی جداگانه، اعضای شورای هماهنگی این نمایشگاه را منصوب کرد

رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، در احکامی جداگانه، اعضای شورای هماهنگی این نمایشگاه را منصوب کرد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر محمود شیخ زین‌الدین، رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، با صدور احکام جداگانه، اعضای شورای هماهنگی و دبیران کمیته‌های این نمایشگاه را منصوب کرد.
بر اساس این احکام، اسماعیل قادری‌فر به عنوان قائم‌مقام رییس، رضا اسدی فرد به عنوان دبیر چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، پرویز کرمی عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و انتشارات، علیرضا دلیری عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته پشتیبانی و تأمین منابع، امیرحسین کاظمی عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته تشریفات و ماشاا... اخلاقی عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته حراست و این نمایشگاه منصوب شدند.
در بخشی از متن حکم شیخ زین‌الدین آمده است:
ازآن‌جا که این رویداد به عنوان اقدامی عملی در رویکرد تحریک تقاضا برای توسعه بازار محصولات  شرکت های دانش بنیان ایرانی تلقی می شود، امیدواریم با همیاری جنابعالی شاهد برگزاری شایسته چهارمین دوره این نمایشگاه باشیم.

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد ازمایشگاهی ساخت ایران به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 5 تا 8 اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود.
نهادینه ساختن فرهنگ حمایت از تولید ساخت داخل و تحریک تقاضا و جهت‌دهی به بخش دولتی برای خرید از محصولات ساخت ایران در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از آثار فرهنگی این نمایشگاه است. همچنین افزایش اشتغال نیروی متخصص، افزایش حجم فروش، افزایش توان صادرات و افزایش توان مالی برای سرمایه‌گذاری داخلی در توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از آثار اقتصادی چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان شده است.

/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم