گردهمایی فعالان و متخصصان شبکه‌های هوشمند انرژی برگزار می‌شود
با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی؛

گردهمایی فعالان و متخصصان شبکه‌های هوشمند انرژی برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 29186
دو روز پایانی پاییز سال جاری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی میزبان کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی می‌شود که ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی یکی از حامیان این رویداد است.



دو روز پایانی پاییز سال جاری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی میزبان کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی می‌شود که ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی یکی از حامیان این رویداد است.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کنفرانس شبکه های هوشمند انرژی 96 آذرماه سال جاری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می شود. هدف  این همایش علاوه بر توسعه مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و فنی اساتید، دانشجویان و محققان، آشنایی بیش تر متخصصان این موضوع با یکدیگر و همچنین با مراکز صنعتی مرتبط است. در واقع این رویداد فرصتی برای گردهمایی متخصصان و دانشگاهیان در حوزه های گوناگون شبکه های هوشمند جهت هم افزایی توانایی در راستای تحقق اهداف شبکه هوشمند انرژی، کسب تجارب جهانی و ترویج نتایج مربوط است.
 شهر هوشمند و اینترنت اشیا، حمل و نقل و وسايل نقليه الكتريكی، پايش، كنترل و حفاظت ناحيه گسترده، سيستم‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات، امنيت فيزيكی و سايبری شبكه‌های هوشمند، قابليت اطمينان، مدیریت انرژی و پاسخ‌گويی بار، فرهنگ سازی، قانون‌گذاری و استانداردهای شبكه‌های هوشمند، حسگرهای هوشمند، سيستم‌های اندازه‌گيری پيشرفته و اتوماسیون، توليدات پراكنده، ذخيره‌سازی انرژی، ريزشبكه، شبكه‌های توزيع فعال و هاب انرژی، كاربرد سيستم‌های توان و انرژی (توليد، انتقال، توزيع، بازار، بهره‌برداری و طراحي) و نقش شبكه‌های هوشمند در مديريت خطا (زيربناي حفاظت، پاسخ اضطراري و بازيابي سيستم) محورهای این کنفرانس هستند.
 سخنرانی اساتید برجسته در این حوزه، ارائه مقالات (شفاهی و پوستر) از جمله برنامه های این کنفرانس است. در این راستا می توان به سخنرانی محمد شاهیده پور رییس مرکز مطالعات انرژی انستیتو تکنولوژی ایلینویز آمریکا، مارتین کالشمیت رییس انستیتوی انرژی و محیط زیست دانشگاه صنعتی هامبورگ آلمان و مانفرد اونتروگر مدیر بخش توسعه و ترویج محصولات شبکه هوشمند شرکت زیمنس اشاره کرد.
 همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی برای ارائه دستاوردهای داخلی در این حوزه و برپایی کارگاه های آموزشی نیز از دیگر برنامه های این کنفرانس است. علاقمندان برای ثبت نام در کنفرانس تا 15 آذرماه مهلت دارند.
کنفرانس شبکه های هوشمند انرژی 20 و 30 آذرماه سال جاری با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی برگزار می شود.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم