گسترش‌ فرهنگ کتاب‌‎خوانی؛ روش‌های نوین به کمک آمد

گسترش‌ فرهنگ کتاب‌‎خوانی؛ روش‌های نوین به کمک آمد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 73750
یک فعال خلاق با تاسیس انتشارات آنلاین، کتاب‌های خود را به صورت محتوای صوتی در اختیار مخاطبان کتاب‌خوان، قرار می‌دهد.

فریبا سبزچمنی مدیرعامل شرکت خلاق شادن پژواک گفت: در کشور ما نیاز قابل توجهی به کتابخوانی با استفاده از روش‌های نوین وجود دارد و بر این اساس، تلاش کردیم تا با تاسیس یک انتشاراتی دیجیتال به این نیازها، پاسخ دهیم.

مدیرعامل شرکت خلاق شادن پژواک، در ادامه افزود: فعالیت این شرکت خلاق،  در سه بخش ترجمه کتاب، تولید کتاب صوتی  و دوبله ویدیو آموزشی می‌باشد و در حال حاضر برای تولید محتوا، با دو استودیو صدابرداردی و و همچنین تعدادی از مترجمین و گویندگان حرفه‌ای، همکاری می‌کنیم. این کتاب‌ها و محتوای صوتی از طریق یک اپلیکیشن به نام رسابوک در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.

این فعال صنایع نرم و خلاق ضمن توضیح بیشتر در مورد جزئیات کار، گفت: در حال حاضر، موفق به تولید و نشر بیش از  300 عنوان کتاب الکترونیک، 500 عنوان کتاب صوتی و 400 عنوان ویدیو آموزشی، شده‌ایم. این محتوا بیشتر در زمینه  توسعه فردی، موفقیت، روانشناسی و  توسعه کسب و کار  و مدیریت، تولید شده است.

سبز چشمنی ضمن تاکید بر استفاده از فناوری‌های نوین برای گسترش فرهنگ کتابخوانی، افزود: کتاب‌ها و ویدیوهای تولیدی، از میان لیست پر فروش‌ترین کتاب‌های بازار انتخاب می‌شوند و همیشه تلاش بر این بوده تا جدیدترین کتاب‌ها، موضوعات و ویدیوها تهیه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرند. مخاطبان می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه را به صورت محتوای صوتی در ماشین یا در زمان استراحت گوش دهند.

وی افزود: با توجه به آنکه ما به صورت تخصصی در حوزه مدیریت و کارآفرینی فعالیت می‌کنیم، کتاب‌های صوتی ما با استقبال کم سابقه بازار مواجه شده است. با توجه به گسترش اینترنت و استفاده روزافزون از تلفن‌های هوشمند، شرکت خلاق شادن پژواک، کتاب‌های صوتی خود را در پلتفرم‌ اینترنتی رسابوک منتشر کرده تا علاقه‌مندان بتوانند از وقت های اضافی خود در مسافرت‌ها و ترافیک و غیره بهترین استفاده را ببرند.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
خلاقیت به کمک دانشجویان آمد؛ سامانه‌ای برای کتاب‌خوانی طراحی شد
خلاقیت به کمک دانشجویان آمد؛ سامانه‌ای برای کتاب‌خوانی طراحی شد
99/12/13 - 11:44
فناوری نوین به کمک نارسا خوانی آمد
فناوری نوین به کمک نارسا خوانی آمد
98/03/07 - 09:25
کتاب روش‌های بهبود فعالیت‌های دریایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی منتشر شد
کتاب روش‌های بهبود فعالیت‌های دریایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی منتشر شد
95/03/11 - 08:00
بیشتر بخوانیم