۵۰ هزار نوع آزمون آزمایشگاهی برگزار می‌کنیم
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

۵۰ هزار نوع آزمون آزمایشگاهی برگزار می‌کنیم


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 50606
برگزاری آزمون یکی از فعالیت‌هایی است که به بالا رفتن کیفیت خدمات آزمایشگاهی در کشور منجر می‌شود. این آزمون‌ها با حدود 12 هزار و 500 دستگاه موجود در شبکه انجام می‌گیرد. مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به این مطلب، بر ظرفیت بالای شبکه برای برگزاری آزمون‌های علمی تاکید کرد.

در طول سال تجهیزات آزمایشگاهی زیادی توسط دانشگاه‌ها، بخش خصوصی و پژوهشگاه‌ها خریداری می‌شود که از همه این تجهیزات استفاده نمی شود. تجهیزات خریداری شده به دلیل عدم دانش کافی نیروی انسانی، نبود بازار و غیره بلااستفاده می‌مانند.

اما شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با برگزاری آزمون‌های تخصصی تلاش می‌کند تا هم نیروی انسانی این حوزه را آموزش دهد و هم استفاده از توان تجهیزاتی را صددرصدی کند. رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با بیان این نکته، گفت: بیش از 12 هزار دستگاه آزمایشگاهی از 550 در کشور مرکز در شبکه به اشتراک گذاشته شده است که اگر از این توان به خوبی استفاده کنیم بخش بزرگی از نیازهای کشور را پاسخ خواهیم داد.

به گفته وی، تا کنون بیش از 550 مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده‌اند که این اعضاء بیش از 12 هزار دستگاه خود را در شبکه فناوری‌ های راهبردی به اشتراک گذاشته‌اند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

اسدی‌فرد:

۲۲۳ نفر از کارشناسان شبکه آزمایشگاهی، آموزش تخصصی دریافت کردند

معرفی نحوه استفاده از تخفیف‌ های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی

تخفیف 50 درصدی زمستانه شبکه آزمایشگاهی ارائه می‌شود

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم